Lietuvoje šiemet internete prekes ar paslaugas pirko 32 proc. gyventojų, rodo penktadienį paskelbti ES statistikos tarnybos duomenys. Visoje ES šis rodiklis siekė 53 proc., Latvijoje ir Estijoje – atitinkamai 38 proc. ir 59 procentai.
Dažniausiai tarp visų interneto naudotojų čia pirko 25-34 metų asmenys (60 proc. visų šios amžiaus grupės interneto vartotojų), 16-24 metų (51 proc.) bei 35-44 metų (49 proc.).
52 proc. lietuvių pirkėjų internete įsigijo drabužius ar sporto prekes, 40 proc. – namų apyvokos reikmenis ar žaislus, 33 proc. – bilietus į renginius, 20 proc. – keliones ir apgyvendinimą, 11 proc. – knygas, žurnalus ar laikraščius.
Visoje ES pagal perkančiųjų internete skaičių pirmauja Jungtinė Karalystė (81 proc.), Danija (79 proc.) ir Liuksemburgas (78 proc.).