VVTAT atstovai feisbuke nurodė, kad tokiais atvejais oro vežėjai privalo jumis pasirūpinti. Tai yra pasiūlyti nuvykti į tikslo vietą kitu maršrutu.
Taip pat, priklausomai nuo laukimo laiko, tarkime, jeigu skrydis vėluoja 2 valandas ir ilgiau, jie turi pasiūlyti maisto ir gaiviųjų gėrimų, pasirūpinti galimybe nemokamai paskambinti, išsiųsti elektroninius laiškus.
Tam tikrais atvejais pasirūpinti ir apgyvendinimu viešbutyje, transportu iki viešbučio ir atgal.
Tačiau prastos oro sąlygos laikomos nenugalimos jėgos aplinkybe (force majeure).
„Todėl kompensacija dėl sutrikdyto skrydžio keleiviui nepriklauso“, – nurodo VVTAT.
Kaip nurodo Europos vartotojų centras, force majeure gali būti ne tik prastos oro sąlygos, bet ir neoficialūs streikai, gamtos katastrofos, pavyzdžiui, ugnikalnio išsiveržimas
15min jau rašė, kad keletas skrydžių buvo atšaukta. Pavyzdžiui, 08:25 val. nusileisti Lietuvoje iš Rygos turėjęs „Air Baltic“ lėktuvas iš Latvijos nė nepakilo.
Iš Vilniaus į Rygą 9.10 turėjęs vykti skrydis taip pat atšauktas.
O štai 08:45 val. turėjęs Lietuvoje leistis „Ryanair“ skrydis iš Korfu nukreiptas į Varšuvą.
Daugiau apie audros sutrikdytus skrydžius galite skaityti čia: Dėl audros Vilniuje negalėjo leistis lėktuvai: štai kur atsidūrė į Lietuvą skridę keleiviai.