Skaitmeninės televizijos populiarinimui – 10 mln. litų

Jau sausį Lietuvoje tikimasi pradėti daugiau kaip 2,5 metų truksiančią visuomenės informavimo apie perėjimą prie skaitmeninės televizijos kampaniją.
Skaitmeninis kodas: tik nepasiklysk
Skaitmeninis kodas: tik nepasiklysk / Dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Gruodį bus skelbiami konkursai viešinti perėjimą spaudoje, radijuje, internete ir per televiziją. Iš viso tam numatyta apie 10 mln. litų, rašo „Verslo žinios“.

Iš viso šiemet gruodį bus skelbiami trys viešinimo konkursai. Dalyvauti juose galės ir žiniasklaidos priemonės.

10 mln. litų viešinimo kampanijai planuojama gauti iš Europos Sąjungos fondų. Centrinei projektų valdymo agentūrai Susisiekimo ministerija jau yra pateikusi paraišką. Lapkritį ar gruodį tikimasi pasirašyti sutartį dėl paramos skyrimo.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis