„Norėdami atkurti į mūsų šalį atvykstančių turistų srautus ir siekdami Lietuvos narystės Pasaulio turizmo organizacijos Vykdomojoje taryboje, daug dėmesio turime skirti turizmo skatinimui ir rinkodarai. Todėl ieškome profesionalų, kurie „Keliauk Lietuvoje“ valdyboje savo žiniomis prisidėtų prie Lietuvos turizmo stiprinimo tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygmeniu“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
„Siekdami, kad agentūros valdymas būtų sėkmingas ir profesionalus, į jos valdybą skirsime įvairių kompetencijų profesionalus, turinčius patirties turizmo, valstybės informacinių sistemų kūrimo ir steigimo, rinkodaros ir komunikacijos, finansų bei strateginio planavimo ir valdymo srityse. Valdybos nariai prisidės diegiant pažangesnę vadybos patirtį, kuri padės agentūrai tobulėti, o Lietuvos turizmui dar labiau sustiprėti po pastarųjų metų iššūkių“, – teigia ekonomikos ir inovacijų viceministras Vincas Jurgutis.
„Keliauk Lietuvoje“ valdybą sudarys 7 nariai: 4 nepriklausomi nariai, 3 narius skirs Ekonomikos ir inovacijų ministerija. Valdybos narių kadencija – ketveri metai. Dalyvavimas „Keliauk Lietuvoje“ valdybos veikloje yra neatlygintinas.
Valdyba teiks pasiūlymus dėl „Keliauk Lietuvoje“ ilgalaikės veiklos strategijos. Ji taip pat analizuos ir vertins šios viešosios įstaigos ilgalaikės veiklos strategijos įgyvendinimą, teiks pasiūlymus dėl veiklos plano, veiklos efektyvumo, prioritetinių rinkų sąrašo, rinkodaros priemonių ir kitų aspektų.
Visi reikalavimai kandidatams ir kita aktuali informacija skelbiama čia.
Dokumentai priimami iki 2023 m. kovo 14 dienos.