Bendrovės „Dive Lietuva“ (UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“) 2016 m. pabaigoje atlikto tyrimo duomenimis, „Citadele“ bankas pagal klientų aptarnavimo kokybę surinko 96,4 proc. iš 100 proc. galimų – 6,9 proc. punkto daugiau už bendrą Lietuvos bankų vidurkį, rašoma banko pranešime žiniasklaidai.
Tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ vertino bankų aptarnavimo vietos tvarką, kontakto su klientu pradžią, kliento poreikių išsiaiškinimą, bendravimo gebėjimus, darbuotojų išvaizdą, pasiūlymo ar sprendimo pateikimą klientui, kontakto pabaigą ir papildomą pardavimą – papildomų paslaugų klientui pasiūlymą.
Susumavus rezultatus pagal visus tirtus kriterijus, „Citadele“ bankas antrus metus iš eilės gavo aukščiausią įvertinimą Lietuvos bankų rinkoje – 96,4 proc.. Tai – 2,6 proc. punkto daugiau nei pernai, kuomet pirmąją vietą „Citadele“ bankas užėmė gavęs 93,8 proc. įvertinimą.
„Dive Lietuva“ tyrimas taip pat parodė, kad bendras bankų klientų aptarnavimo kokybės įvertinimas Lietuvoje per metus pakilo 1,9 proc. punkto iki 89,5 proc. Pernai bendras bankų klientų aptarnavimo kokybės įvertinimas buvo 87,6 proc.