„Smart-ID“ naudotojų per metus Lietuvoje padaugėjo 3 kartus – perkopė 1 mln.

Asmens tapatybės nustatymo sprendimo internete „Smart-ID“ naudotojų per metus Lietuvoje padaugėjo 3 kartus – jų skaičius šiandien perkopė 1 mln. Pernai birželio pabaigoje šia kompanijos „SK ID Solutions“ sukurta programėle naudojosi beveik 330 tūkst. Lietuvos gyventojų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Smart-ID“ yra sparčiausiai naudotojų skaičių auginantis unikalus asmens tapatybės nustatymo sprendimas Baltijos šalyse, kuris naudojamas prisijungti prie el. komercijos, finansų, mokslo, telekomunikacijų, energetikos, viešojo sektoriaus bei kitų el. paslaugų. Latvijoje programėle naudojasi 814 tūkst. gyventojų, Estijoje – 443 tūkst. Visose trijose Baltijos šalyse per mėnesį atliekama daugiau kaip 36 mln. transakcijų prisijungiant prie el. paslaugų, patvirtinant pavedimus ar pasirašant dokumentus el. parašu.

„Lietuvos statistikos departamento 2018 m. duomenimis, net 79,7 proc.16–74 metų amžiaus šalies gyventojų naudojasi internetu, o 60,6 proc. jų – apie 1,27 mln. – internetinės bankininkystės paslaugomis. Vadinasi, jau beveik 80 proc. Lietuvos gyventojų prie savo interneto banko paskyrų jungiasi naudodami programėlę „Smart-ID“. Beje, šiuo asmens tapatybės el. erdvėje nustatymo įrankiu gali naudotis ne tik bankai, bet ir bet kuris el. paslaugos teikėjas, – teigia Viktoras Kamarevcevas, bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje. – Taip pat sparčiai auga ir kompanijos kitų sprendimų naudotojų skaičius. Pavyzdžiui, mobiliojo parašo, kuris teikiamas su šalies mobiliojo ryšio operatoriais, naudotojų Lietuvoje ir Estijoje yra daugiau kaip po 200 tūkst.“

Programėlės skaičiaus augimą paspartino ir tai, kad nuo gegužės pabaigos šalyje veikiantys bankai bei Lietuvos bankų asociacija (LBA) vykdo nacionalinį projektą „Smart-ID gidas“: specialistų apmokyta konsultantų komanda, keliaudama per šalį, gyventojams pristatė programėlės „Smart-ID“ galimybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis