Banko pajamos pernai augo 4,3 karto iki 6 mln. eurų (2021 metais – 1,4 mln. eurų), o paskolų portfelis – 54 proc. iki 63 mln. eurų (41 mln. eurų).
„Antraisiais veiklos metais siekėme užtikrinti kokybišką bei pilnai skaitmenizuotą klientų aptarnavimą. Investavome į IT sprendimus, naujų produktų paleidimą, kas leido pasiekti reikšmingą pelningumą. Išplėtę produktų pasiūlą klientams, tapome sparčiai augančiu nišiniu banku Europoje“ – penktadienį išplatintame „SME Bank“ pranešime teigė banko vykdantysis direktorius Virginijus Doveika.
Banko klientų skaičius pernai padidėjo beveik tris kartus ir metų pabaigoje siekė 702 (2021 metų pabaigoje – 240).
„SME Bank“ skelbia, kad šių metų pradžioje pavyko įgyvendinti pernai keltą tikslą pradėti vykdyti ir SEPA Instant momentinius mokėjimus bei prisijungti prie tarptautinės tarpbankinės finansinės informacijos perdavimo ir mokėjimų sistemos „SWIFT“
Pasak banko, 90 proc. banko klientų taip pat turi verslo paskolas.
2021 metais įkurtas ir Europos Centrinio Banko (ECB) licenciją turintis „SME Bank“ šiuo metu veikia keturiose Europos šalyse bei orientuojasi į smulkųjį ir vidutinį verslą, startuolius ir elektroninės prekybos verslus, taip pat teikia kasdienės bankininkystės ir verslo finansavimo paslaugas.