Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Smulkūs prekeiviai rado išeitį – kioskuose alų pardavinėja limonado buteliuose

Sutrumpintas alkoholio prekybos laikas verslininkus verčia gudrauti. Naktimis veikiantys barai draudžiamu metu įsigudrino pardavinėti alkoholį vaisvandenių buteliuose. Tai pastebėta reidų metu, kuriuose dalyvavo Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) specialistai. 
Konfiksuoti buteliai su alumi
Konfiksuoti buteliai su alumi

„Pastebėta, kad kai kurie ūkio subjektai, siekdami apeiti prekybos alkoholiu reikalavimus nakties metu veikiančiuose baruose, alkoholinius gėrimus perpila į plastmasinius buteliukus su dangteliais arba į limonado butelius, kuriuos laiko prekybos vietose, o vėliau pirkėjai juos išneša iš viešojo maitinimo įmonių“, – skelbia departamentas.

Kartais ant tokios taros netgi klijuojamas įspėjimas, kad alkoholį draudžiama išnešti iš prekybos vietos.

Dėl prekybos alkoholiu po 20 valandos darbo dienomis, o sekmadieniais po 15 valandos, baudžiami ne tik pardavėjai, bet ir pirkėjai

„Visa atsakomybė tenka pirkėjui, kuris taip paruoštą išpilstytą gėrimą išneša iš viešojo maitinimo įmonės nakties metu. Ir nors verslininkams netrūksta išradingumo, ieškant būdų, kaip nepaisyti prekybos alkoholiu apribojimų, tačiau, pasirinkus tokį prekybos alkoholiu būdą, viešojo maitinimo įmonėje yra prekiaujama ir laikomi alkoholiniai gėrimai be nustatyto ženklinimo, be banderolių, be įsigijimo dokumentų“, – skelbia NTAKD.

Departamentas įspėja, kad už tokį „verslo modelį“ įmonėms numatyta ne tik bauda nuo 289 eurų iki 14481 euro, bet ir licencijos, suteikiančios teisę verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, galiojimo panaikinimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos