Pirmosiomis dienomis tarp jaunų interneto vartotojų populiarumą įgavęs „Snapchat“ prarado pagreitį socialinių tinklų erdvėje, sustiprėjus kitų programėlių, pavyzdžiui, „TikTok“, keliamai konkurencijai.
„Dabar esame priversti susidurti su mažesnio pajamų augimo pasekmėmis ir prisitaikyti prie rinkos aplinkos“, – trečiadienį išplatintame pranešime darbuotojams teigė „Snap“ generalinis direktorius Evanas Spiegelis, kuriame paskelbė sprendimą „sumažinti [įmonės] komandos dydį maždaug 20 procentų“.
Liepos mėnesį bendrovė pranešė, kad ketvirčio nuostoliai išaugo beveik trigubai – iki 422 mln. JAV dolerių, esant „sunkesnėms“, nei buvo tikėtasi, sąlygoms.
E.Spiegelio teigimu, pertvarkymas bus sutelktas į „tris strateginius prioritetus: bendruomenės augimą, pajamų augimą ir papildytą realybę“, o nesusiję projektai „bus nutraukti arba investicijos į juos bus iš esmės sumažintos“.
Kaip ir kiti socialiniai tinklai, „Snap“ sulaukė didelio smūgio, kai reklamos užsakovai susiveržė diržus, taip pat dėl naujų „Apple“ įgyvendintų privatumo politikos pakeitimų, turėjusių įtakos įmonėms nepigiai atsieinančių, bet labai tikslinių reklaminių skelbimų pardavimui.
„Įmonė planuoja atleidimus, nes stengiasi pertvarkyti savo reklamos verslą ir sumažinti išlaidas“, – pažymėjo „Insider Intelligence“ analitikė Jasmine Enberg.