Bendrovės akcijos sukėlė didelį ažiotažą tarp investuotojų, siekiančių įsigyti „karštų“ technologijų kompanijų akcijų.
Prekybos sesijos pabaigoje viena „Snap“ akcija jau kainavo 24,48 JAV dolerio, palyginti su pirminio akcijų išplatinimo (IPO) kaina – 17 JAV dolerių, nors jau ir ji viršijo rinkos lūkesčius.
Taigi bendrovės rinkos vertė viršijo 30 mlrd. JAV dolerių.
Verta paminėti, kad „Snap“ akcijų populiarumo nesumažino klausimai, susiję su bendrovės valdymu ir nuosavybės struktūra, bei tas faktas, kad pernai įmonės nuostolis padidėjo nuo 373 mln. iki 515 mln. JAV dolerių.
Tiesa, apyvartą „Snap“ praėjusiais metais padidino septynis kartus iki 404,5 mln. JAV dolerių.
„Snapchat“ programėlę 2011 metais sukūrė Stenfordo universiteto studentai. Ši programėlė yra labai populiari, nes užtikrina didelė anonimiškumo lygį – nuotraukos ir vaizdo įrašai išnyksta iš karto po jų peržiūros, ir ne tik iš telefono, bet ir kompanijos tarnybinių stočių.
Kasdien šia programėle besinaudojančių žmonių skaičius pernai išaugo 48 proc. iki 158 mln. ir viršijo „Twitter“ vartotojų skaičių (mažiau nei 140 mln.) Tačiau auditorijos augimo tempai lėtėja. Tiesa, investuotojus vilioja tai, kad „Snapchat“ programėle daugiausia naudojasi aktyvūs jauni žmonės, kurie tai daro maždaug pusvalandį per dieną.
Šiais metais kompanija tikisi apyvartą padidinti iki 936 mln. JAV dolerių.