Per laikotarpį nuo „Snoro“ krizės pradžios iki 2012 m. balandžio mėnesio, šis bankas žiniasklaidoje buvo minėtas 14575 kartų. Tai beveik du kartus daugiau nei 2006 m. sausio – 2011 m. spalio laikotarpiu, kai banko paminėjimų kiekis siekė 7923.
Šių metų pirmąjį ketvirtį bankų, neskaičiuojant „Snoro“, paminėjimų skaičius žiniasklaidoje padidėjo 12,5 proc., lyginant su analogišku periodu pernai. Didžiausią dėmesį šalies bankai skyrė ekspertinei komunikacijai – ji sudarė 37 proc. visų su bankais susijusių publikacijų. Mažai atsiliko finansinių ir organizacijos veiklos rezultatų komunikacija, kuri sudarė 29 proc. visų publikacijų. Kuomet mažmeninei ir verslo bankininkystėms atitinkamai teko po 17 proc. ir 16 proc. visų publikacijų.
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiančių bankų komunikacijos apimtys aktyviausiai augo televizijoje. Palyginus su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, jų paminėjimai 2012 m. pirmą ketvirtį šioje žiniasklaidos priemonėje šoktelėjo net 61 proc. Kuomet internete šis rodiklis didėjo 11,7 proc., spaudoje – 7 proc. Radijo eteryje tą patį laikotarpį konkretūs bankai minėti 4,4 proc. rečiau.
2012 m. pirmąjį ketvirtį, neskaičiuojant banko „Snoras“, žiniasklaidoje išaugo 8-ių Lietuvos komercinių bankų paminėjimų skaičius, kuomet 4-ių bankų – mažėjo.
Iš viso šių metų sausio – kovo mėnesiais TNS LT Lietuvos spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete užfiksavo ir ištyrė 9495 pranešimus, kuriuose buvo užfiksuoti 11124 bankų paminėjimai.
TNS LT kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.