Savaitraštyje „15min“ buvo rašyta, kad „Snoro“ indėlininkų paskolos jų indėliais nepadengtos, maža to, auga paskolų palūkanos. Mat banko administratorius kartu su Finansų ministerija, Lietuvos banku ir kitomis institucijomis niekaip negali išsiaiškinti, kaip derėtų vykdyti indėlių ir paskolų sudengimą.
Daugiau informacijos žadėta pateikti dar praėjusį pirmadienį. Tačiau žinių nėra iki dabar. Ir gali tekti palaukti dar kelias savaites.
„Arba „Snoro“ bankroto administratorius tą dalyką jums turi paaiškinti, dar kažkokią informaciją galbūt turi Lietuvos bankas. Mes jau tai tolimesnei veiklai nelabai ir įtakos turim. Tai už mūsų kompetencijos ribų. Tai bankroto administratoriaus prerogatyva. Mes norim, kad tai įvyktų grynai iš žmogiškosios pusės“, – 15min.lt kalbėjo Valstybės įmonės „Indėlių ir investicijų draudimas“ direktorius Raimundas Žilinskas.
Tuo metu „Snoro“ Viešųjų ryšių skyriaus viršininkas Tomas Vaišvila, kiekvieną dieną kamantinėjamas 15min.lt žurnalistų, sako nebenorįs žadėti, kada bus aiški tikslesnė informacija dėl indėlių ir paskolų sudengimo.
Kiek tęsis nežinia, „Snoro“ atstovas negali pasakyti. Terminas, jo teigimu, yra vasario 10 diena, iki kada galima reikšti kreditorinius reikalavimus.
Tačiau ne visi „Snoro“ indėlininkai, turintys banke paskolą, turi kreditorinių reikalavimų. Jei asmenų indėlis yra lygus jų paskolai, paskola turėtų būti tiesiog nurašyta ir tokiu atveju jokio prašymo žmogui rašyti nereikia. Tačiau čia galima pasielgti ir kitaip – sumokėti paskolą iš kitų pinigų, o vėliau pareikšti pretenziją į užšaldytą indėlį.
„Niekas to neuždraudžia. Bet aš tikrai negaliu to atsakyti“, – sakė T.Vaišvila.
Šiuose nežinios spąstuose įkliuvę apie 50 tūkst. „Snoro“ klientų. Finansų ministerija tikisi, kad indėlių ir investicijų sudengimo tvarką tikimasi iki galo išsiaiškinti iki vasario pirmosios.