„Patarėjas“ prieinamas 24 valandas per parą be poilsio dienų ir susisiekti su juo bus galima internetu. Instrukcija žingsnis po žingsnio aprašo etapus, ką reikėtų atlikti pasirinkus vieną ar kitą būdą.
„Pastaruoju metu sulaukiame vis daugiau gyventojų, besidominčių pensijų kaupimu. Nuo šiol informaciją apie kaupimą galima gauti paskambinus telefonu 1883 pasirinkus Pensijų kaupimą. Atitinkama informacinė skiltis atsirado ir interneto svetainėje www.sodra.lt.
Įdarbinome Patarėją, kad gyventojams būtų dar paprasčiau sužinoti viską, kas jiems svarbu patogiausiu būdu – internetu“, – sako „Sodros“ klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
„Sodra“ visą informaciją apie tai, kokiame fonde gyventojas kaupia, ar koks fondas jam parinktas, taip pat jo įmokų tarifas, pateiks asmeninėje „Sodros“ paskyroje gyventojui. Jeigu gyventojas paskyroje bus nurodęs elektroninio pašto adresą, pranešimą gaus ir elektroniniu paštu.
Nenorintys kaupti gyventojai, kurie iki šiol nekaupė arba kaupimą buvo sustabdę 2013 m., atsisakyti kaupti galės nuo sausio prisijungę prie paskyros ir patvirtinę atitinkamą prašymą.
Jeigu žmogus šiuo metu kaupia ir norės nutraukti kaupimą – jis turės kreiptis į savo kaupimo bendrovę. „Sodra“ jų prašymų nepriims.
Tiems gyventojams, kurie jau kaupia ar bus įtraukti į kaupimą ir norės dalyvauti kaupime nuo 2019 m., nieko daryti nereikės.
Naujai įtrauktiems dalyviams kaupimo bendrovę „Sodra“ parinks atsitiktine tvarka, bet gyventojas ją galės iškart arba bet kada ateityje pakeisti į kitą.
„Į kaupimą įtrauktiems jaunesniems nei 40 metų gyventojams, kurie iki šiol nedalyvavo, patariame neskubėti priimti sprendimo jau sausį. Jų sprendimas, pateiktas vasarį ar kovą, turės tokią pat galią, juolab, įmokas mokėti jie pradėtų tik nuo liepos, o atsisakius iki birželio įmokos taip ir nebūtų pradedamos mokėti“, – sako E. Mikutis.