Spalį mažėjo darbuotojų ir skolų „Sodrai“, bet daugėjo bankrotų

Po pirmojo karantino augęs darbuotojų skaičius Lietuvos įmonėse spalį vėl mažėjo – įdarbintų žmonių šalyje lapkričio 1 dieną buvo 7,57 tūkst. (0,5 proc.) mažiau nei spalio pradžioje.
„Mars Lietuva“
Gamyklos darbuotojai / J. Andriejauskaitės / 15min nuotr.

Per mėnesį 11 proc. sumažėjo „Sodrai“ skolingų įmonių, o bendra skola, palyginti su spalio pradžia, sumažėjo 4 proc., rodo duomenų analitikos bendrovės „Scorify“ apžvalga.

Tačiau spalį pradėjo augti bankrutuojančių bendrovių skaičius – praėjusį mėnesį įregistruotos 53 bankrutavusios įmonės, rugsėjį – 42.

„Vasaros mėnesiai įnešė šiek tiek optimizmo, tą rodė ir kelis mėnesius iš eilės augęs darbuotojų skaičius, deja, optimizmas pasibaigė su rugsėju, o įmonės pradėjo ruoštis sudėtingam žiemos laikotarpiui, peržiūrėdamos planus ir koreguodamos veiklą“, – pranešime sakė „Scorify“ vadovas Žilvinas Milerius.

Labiausiai darbuotojų per mėnesį sumažėjo statybose (0,6 proc.), paslaugų (0,4 proc.), didmeninės prekybos įmonėse (0,1 proc.). Žemės ūkyje dėl sezoniškumo darbuotojų per mėnesį sumažėjo 2 proc.

Darbuotojų skaičiaus atotrūkis nuo ikipandeminio lygio vėl pradėjo augti – lapkričio pradžioje įmonėse dirbo 1,27 proc. mažiau darbuotojų nei pavasarį prieš pandemiją. Pramonės įmonėse šis skaičius buvo 2,3 proc., paslaugų – 2 proc. mažesnis nei iki pandemijos.

Vidutinė vienos įmonės skola lapkričio pradžioje siekė 117 tūkst. eurų. Labiausiai skolas mažino sveikatos priežiūros įmonės – jų skaičius sumažėjo 16 proc., mažmeninės prekybos (9 proc.), statybų ir paslaugų įmonės (po 8 proc.).

Tačiau įmonių kredito rizika toliau prastėja – palyginti su pernai, šiemet trečdaliu sumažėjo žemiausios rizikos ir 18 proc. išaugo vidutinės rizikos įmonių skaičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis