Pasak Švedijos „Spotify Technology“ pranešimo, grynieji nuostoliai paskutinį 2023-ųjų ketvirtį buvo 84 proc. mažesni nei prieš metus ir siekė 70 mln. eurų, o pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovė planuoja pelningą.
Jos paslaugos naudotojų per paskutinis tris praėjusių metų mėnesius padaugėjus 5 proc., pardavimų pajamos ūgtelėjo beveik 16 proc. iki 3,67 mlrd. eurų.
„Pastarasis ketvirtis buvo labai stiprus, jis leido puikiai užbaigti metus, kurie išsiskyrė nepaprastu augimu“, – pareiškė „Spotify Technology“ vadovas Danielis Ekas.
Bendrovė taip pat nurodė, kad mokančių abonentų, generuojančių didžiąją jos įplaukų dalį, pernai daugėjo 15 proc. iki 236 mln., o bendros įplaukos augo beveik 13 proc. iki 13,2 mlrd. eurų.
Nepaisant sėkmės internetinės muzikos rinkoje, „Spotify Technology“ dar niekada neskelbė per kalendorinius metus uždirbusi grynojo pelno, o tik retkarčiais fiksavo ketvirtinį pelną.
Anot bendrovės prognozių, per pirmus tris šių metų mėnesius abonentų gali padaugėti iki 618 mln., o įplaukos per šį laikotarpį siekti 3,6 mlrd. eurų.
„Spotify Technology“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius tris mėnesius išaugo daugiau nei trečdaliu.