„Spotify“ paslaugos naudotojų per metus padaugėjo 23 proc. iki daugiau kaip 600 mln.

Tarptautiniu mastu teikiamos srautinio muzikos transliavimo paslaugos „Spotify“ naudotojų per praėjusius metus padaugėjo 23 proc. iki 602 mln., juos skaičiuojant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį – milijonu daugiau nei prieš mėnesius pranašavo jos operatorė.
BRENDAN MCDERMID / REUTERS
BRENDAN MCDERMID / REUTERS

Pasak Švedijos „Spotify Technology“ pranešimo, grynieji nuostoliai paskutinį 2023-ųjų ketvirtį buvo 84 proc. mažesni nei prieš metus ir siekė 70 mln. eurų, o pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovė planuoja pelningą.

Jos paslaugos naudotojų per paskutinis tris praėjusių metų mėnesius padaugėjus 5 proc., pardavimų pajamos ūgtelėjo beveik 16 proc. iki 3,67 mlrd. eurų.

„Pastarasis ketvirtis buvo labai stiprus, jis leido puikiai užbaigti metus, kurie išsiskyrė nepaprastu augimu“, – pareiškė „Spotify Technology“ vadovas Danielis Ekas.

Bendrovė taip pat nurodė, kad mokančių abonentų, generuojančių didžiąją jos įplaukų dalį, pernai daugėjo 15 proc. iki 236 mln., o bendros įplaukos augo beveik 13 proc. iki 13,2 mlrd. eurų.

Nepaisant sėkmės internetinės muzikos rinkoje, „Spotify Technology“ dar niekada neskelbė per kalendorinius metus uždirbusi grynojo pelno, o tik retkarčiais fiksavo ketvirtinį pelną.

Anot bendrovės prognozių, per pirmus tris šių metų mėnesius abonentų gali padaugėti iki 618 mln., o įplaukos per šį laikotarpį siekti 3,6 mlrd. eurų.

„Spotify Technology“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius tris mėnesius išaugo daugiau nei trečdaliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų