Skelbiama, kad norinčių mokytis korėjiečių kalbos žmonių kiekis augo net 76 proc. per pastarąsias kelias savaites, skelbia „Reuters“.
„Kalba ir kultūra yra glaudžiai susijusios, o tai, kas vyksta popkultūroje ir žiniasklaidoje, dažnai daro įtaką kalbų mokymosi tendencijoms“, – teigė „Duolingo“ atstovas spaudai Samas Dalsimeras.
Sėkmė aplankė „saldžių ir mirtinų“ saldainių pardavėją, kuris tiekė juos serialo filmavimui. „Reuters“ skelbė, jog iš cukraus pagaminto saldainio pavadinimu „Dalgona“ kaina siekia apie 1,68 JAV dolerio už vienetą, tačiau galima gauti dar vieną, jei pirmasis nesulaužomas.
An Yong-hui „Dalgona“ saldainiukus gamina jau aštuonerius metus. Po to, kai pasirodė populiarusis serialas, jau iš pat ryto pirkėjai rikiuojasi eilėje norėdami įsigyti šio saldainio. Dabar An Yong-hui parduoda daugiau nei 500 „Dalgona“ saldainių per dieną, kai prieš tai šis skaičius nesiekdavo 200.
Maža to, panašu, per šių metų Helovino šventę regėsime ne vieną žaliai baltai apsirengusį žmogų. Vien „Amazon“ paduoda daugiau nei 2 tūkst. „Squid game“ aprangos detalių.
Auga ir aprangos detalių paklausa. „Variety“ skelbia, kad sportiniai kostiumai, kuriais buvo apsirengę „Squid game“ herojai, tapo viena perkamiausių pastarųjų savaičių aprangų.
Taip pat serialo gerbėjai iššlavė ir batus, kuriais buvo apsiavę herojai. „Vans“ sportbačių pardavimai augo 7,800 proc., o baltų batų pardavimai – 97 proc.
„Netflix“, regis, nemiega ant laurų ir pasinaudodama šiuo siautuliu pranešė apie partnerystę su „Walmart“. Mažmenininkas prekiaus „Netflix“ populiariausių laidų produkcija, skelbė „The Wall Street Journal“.
Pietų Korėjos išgyvenimo dramos serialas „Squid Game“ (liet. „Kalmaro žaidimas“) „Netflix“ platformoje pasirodė rugsėjo 17 dieną ir tapo žiūrimiausiu serialu pasaulyje. Jis pasakoja apie 456 žaidėjus, kurie žaisdami pavojingus žaidimus siekia laimėti apie 45,6 mlrd. JAV dolerių.
Remiantis „Bloomberg“ matytu vidiniu „Netflix“ dokumentu, „Squid game“ vertė siekia beveik 900 mln. JAV dolerių.