„Stumbras“ dairosi gamybos Baltarusijoje

Iš biržos planuojanti pasitraukti koncerno „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų gamybos bendrovė „Stumbras“ alkoholį gali pradėti gaminti Baltarusijoje.
Daugiau kaip šimtą veiklos metų skaičiuojanti AB „Stumbras“ gamyklos teritorijoje Kaune, K. Būgos g. 7, atidarė muziejų, kuriame apžvelgiama Lietuvos vartojimo kultūros raida nuo XIX a. iki šių dienų
AB „Stumbras“ prekinis ženklas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Anot „Verslo žinių“, „Stumbras“ Baltarusijoje su vietos gamintoju jau susitarė dėl pilstymo linijos įrengimo.

„Nieko nenoriu pasakoti, kol ten nesudėti visi taškai. Nei taip, nei ne nesakysiu“, – tvirtino „Stumbro“ generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.

„Stumbrui“ pradėjus gaminti alkoholinius gėrimus kaimyninėje šalyje, atsivertų kur kas didesnės eksporto galimybės, mat Rusija dar pernai pasirašė su Baltarusija susitarimą, pagal kurį nuo 2010 metų liepos Rusijoje, Baltarusijoje ir Kazachstane, tiesa, su išimtimis įsigaliojo bendras muitų kodeksas.

„Stumbras“ trauktis iš biržos prekybos sąrašo ketina dėl neva mažo rinkoje cirkuliuojančių akcijų skaičius ir neaktyvios prekybos emitento akcijomis. Kapitalo rinkos dalyviai tokią žinią įvertino neigiamai, juolab kad buvo lūkesčių, jog bendrovės didžiausia akcininkė –koncerno „MG Baltic“ antrinė bendrovė „Mineraliniai vandenys“ (valdo 94,93 proc. „Stumbro“ akcijų) anksčiau ar vėliau įvykdys dar maždaug prieš ketverius metus duotus pažadus ir išplatins investuotojams iki 40 proc. turimų alkoholio gamintojo akcijų.

Užmojų kada nors įžengti į Baltarusiją turėjo ir Baltijos šalyse drabužių mažmeninės prekybos tinklą valdanti „Apranga“. „Kol kas konkrečių planų neturime“, – tikino „Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis