„Stumbras“ konkurentę kaltina nesąžiningais veiksmais, ginčų objektas – „Auksinė“ degtinė

Alkoholinių gėrimų gamintojos bendrovės „Stumbras“ ir „Vilniaus degtinė“ santykius aiškinasi teisme.
Naminukė
Naminukė / Gedimino Savickio/BFL nuotr.

„Stumbras“ kaltina konkurentus, kad šie ėmėsi nesąžiningos konkurencijos veiksmų. Vilniaus apygardos teisme ketvirtadienį numatoma svarstyti „Stumbro“ pateiktą ieškinį dėl nesąžiningos konkurencijos veiksmų nutraukimo, rašo „Verslo žinios“.

„Jie buvo padarę produktą, kuris vizualiai buvo labai panašus į mūsiškį, ir kopijavo mūsų prekių ženklą „Lithuanian vodka auksinė“. Dizainas buvo panašus, buvo klaidinami vartotojai, jie patys tai vėliau pripažino, tačiau vien pripažinti neužtenka“, – nurodė „Stumbro“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.

Jis sakė, jog veikiausiai bus siekiama, kad bendrovei būtų atlyginta padaryta žala. Kokia ji, A.Čiburys atskleisti nenorėjo. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis