„Lidl“ teigė, kad per metus atidarė daugiau kaip 50 parduotuvių ir padidino savo rinkos dalį tarp konkurentų. Ji taip pat pridūrė, kad „tvirtai laikėsi pažado“ pirkėjams siūlyti mažesnes kainas, skelbia BBC.
Naujausiuose rezultatuose „Lidl“ teigė, kad jos pardavimai per metus iki vasario padidėjo 18,8 proc. iki 9,3 mlrd. svarų sterlingų, tačiau dėl didelių investicijų, infliacijos ir išaugusių sąnaudų patyrė nuostolių.
Didžiosios Britanijos „Lidl“ vadovas Ryanas McDonnellas teigė, kad infliacija paveikė visą mažmeninės prekybos pramonę ir „Lidl“ nebuvo „išimtis“.
Tačiau jis teigė, kad svarbu, jog prekybos centras laikosi savo kainų pažadų ir kainų skirtumo, palyginti su „Asda“, „Morrisons“, „Tesco“ ir „Sainsbury's“.
„Mes investavome į tai, kad išlaikytume žemas kainas pirkėjams šiais daugeliui labai sudėtingais metais“, – tvirtino jis.
Įgyvendindama agresyvius „Lidl“ plėtros planus Didžiojoje Britanijoje, bendrovė rugsėjį Lutone atidarė didžiausią pasaulyje sandėlį, kainavusį 300 mln. svarų sterlingų, ir sukūrė 1 500 darbo vietų.
M.McDonnellas teigė, kad bendrovės užmojams „nėra jokių ribų“, ir pridūrė, kad mato galimybę visoje šalyje pastatyti dar šimtus „Lidl“ prekybos centrų.