Sunkūs laikai „Lidl“ Jungtinėje Karalystėje: kainų ir plėtros kare skaičiuoja nuostolius

Žemas kainas siūlantis prekybos tinklas „Lidl“ Jungtinėje Karalystėje pranešė patyręs 75,9 mln. svarų sterlingų nuostolį. Taip esą nutiko jai atsiriekiant didesnę rinkos dalį ir išlaikant mažas kainas.
„Lidl“ pirkiniai
„Lidl“ pirkiniai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Lidl“ teigė, kad per metus atidarė daugiau kaip 50 parduotuvių ir padidino savo rinkos dalį tarp konkurentų. Ji taip pat pridūrė, kad „tvirtai laikėsi pažado“ pirkėjams siūlyti mažesnes kainas, skelbia BBC.

Naujausiuose rezultatuose „Lidl“ teigė, kad jos pardavimai per metus iki vasario padidėjo 18,8 proc. iki 9,3 mlrd. svarų sterlingų, tačiau dėl didelių investicijų, infliacijos ir išaugusių sąnaudų patyrė nuostolių.

Didžiosios Britanijos „Lidl“ vadovas Ryanas McDonnellas teigė, kad infliacija paveikė visą mažmeninės prekybos pramonę ir „Lidl“ nebuvo „išimtis“.

Tačiau jis teigė, kad svarbu, jog prekybos centras laikosi savo kainų pažadų ir kainų skirtumo, palyginti su „Asda“, „Morrisons“, „Tesco“ ir „Sainsbury's“.

„Mes investavome į tai, kad išlaikytume žemas kainas pirkėjams šiais daugeliui labai sudėtingais metais“, – tvirtino jis.

Įgyvendindama agresyvius „Lidl“ plėtros planus Didžiojoje Britanijoje, bendrovė rugsėjį Lutone atidarė didžiausią pasaulyje sandėlį, kainavusį 300 mln. svarų sterlingų, ir sukūrė 1 500 darbo vietų.

M.McDonnellas teigė, kad bendrovės užmojams „nėra jokių ribų“, ir pridūrė, kad mato galimybę visoje šalyje pastatyti dar šimtus „Lidl“ prekybos centrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų