Suskaičiavo „Jamam“ pirkėjus – kone dvigubai daugiau nei pernai

Praėjusį savaitgalį praūžusioje nuolaidų akcijoje „Jamam“ apsipirko 375 tūkstančiai žmonių, skelbia jos organizatoriai. Jų duomenimis, „Akropoliuose“ gegužės 26-27 dienomis apsilankė daugiau nei 13 proc. Lietuvos gyventojų.
Jamam akcija
Jamam akcija

„Sprendimas „Jamam“ akciją šį kartą vykdyti dvi dienas pasiteisino – ir penktadienį, ir šeštadienį pirkėjų srautai buvo panašūs, tad matome, kad ilgesnė akcija leido žmonėms patogiau planuotis laiką. Įprastai per vieną pavasario „Jamam“ akciją sulaukdavome kiek daugiau nei 200 000 pirkėjų, o šiemet nuolaidomis pasinaudojo 80 procentų daugiau žmonių“, – pranešime spaudai sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ valdančios bendrovės „Akropolis group“ direktorė Saulė Zabulionytė.

„Jamam“ dienos „Akropoliuose“ yra didžiausia nuolaidų akcija šalies mažmeninės prekybos rinkoje. Tradiciškai jos vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis