Tuo tarpu Energetikos ministerija apie terminalo projektą kalba gana miglotai, nors užsimena, kad visi atsakymai bus rugsėjį ir šiam projektui reikėsią greito proveržio, rašo „Verslo žinios“.
„Yra rengiamas ministrų nutarimas, numatantis suskystintųjų dujų terminalo vietą prie salos Kiaulės Nugaros. Nutarimas bus baigtas šią vasarą“, – Uosto plėtojimo taryboje teigė B.Lubys.
Energetikos ministerija žada, kad vasaros pabaigoje bus baigtos galimybių studijos.
„Rugsėjį jų rezultatai bus apibendrinti. Tada bus atsakyta į klausimus dėl terminalo vietos, galingumo, technologijų ir finansavimo modelio“, – tokį energetikos viceministro Romo Švedo komentarą „Verslo žinioms“ perdavė ministerijos atstovas.
Pasiūlymų yra pačių įvairiausių, pradedant arabų valstybėmis. Viena aišku, kad ilgai šioje vietoje delsti negalima, – tikino E.Masiulis.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas teigė, jog jei dujų terminalas būtų statomas vien Lietuvos reikmėms, būtų galima kalbėti apie 3 mlrd. kubinių metrų pajėgumą, tačiau jei Lietuva susitars su iniciatyvą prisidėti rodančia Baltarusija, pajėgumas turėtų būti gerokai didesnis, tada esą akivaizdu, kad ties Kiaulės Nugara toks terminalas netilptų.
„Padėtis nėra paprasta, nes daug vietos terminalui toje ar kitoje vietoje nebūtų taip lengva rasti. Mano supratimu, ties Kiaulės Nugara terminalas turėtų apsiriboti 5 mlrd. kubinių metrų per metus pajėgumu“, – sakė Klaipėdos universiteto profesorius ir Uosto plėtojimo tarybos narys Vytautas Paulauskas.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis tikino, kad šiuo metu konkrečių projektų – sprendimo dėl vietos ar terminalo valdymo modelio – dar nėra.
„Pasiūlymų yra pačių įvairiausių, pradedant arabų valstybėmis. Viena aišku, kad ilgai šioje vietoje delsti negalima“, – tikino E.Masiulis.