15min skaitytojas Valdas, „Luminor“ klientas, pranešė gavęs banko žinutę, perspėjančią apie sutrikimus.
„Mielas kliente, šiuo metu galimi sutrikimai naudojantis interneto banku ir mobiliąja programėle, taip pat galimi nesklandumai dėl mokėjimų. Dirbame, kad išspręstume situaciją, ir atsiprašome dėl galimų sutrikimų“, – tokios žinutės sulaukė šio banko klientas.
15min susisiekus su „Luminor“ komunikacijos vadove Lietuvoje Indre Baltrušaitiene, ji patvirtino, kad išties fiksuojami sutrikimai.
Ji teigė, kad perspėjimas, jog klientams gali nepavykti pasinaudoti interneto banku ar mobiliąją programėle, taip pat atlikti mokėjimų, „kabo“ jų tinklalapyje.
Perklausus, kas nutiko, ji tvirtino, kad tai „technologiniai trikdžiai“.
15min primena, kad prieš mėnesį net trijų finansinių įstaigų klientai pranešė susidūrę su trikdžiais, bandant atlikti internetinius pavedimus. „Swedbank“, „Luminor“ bankų ir elektroninių pinigų įstaigos „Paysera“ atstovai patvirtino, kad susiduriama su sutrikimais. Tąkart sutrikimai taip pat įvardyti kaip techniniai.