Dalis klientų dėl techninių kliūčių nematė savo sąskaitų, negalėjo atlikti operacijų.
„Dėl techninių priežasčių šį sekmadienio rytą turėjome trumpalaikių sutrikimų „Luminor“ banko internetinės bankininkystės ir mobiliosios programėlės veikime. Ėmėmės visų reikiamų veiksmų, tad situacija buvo išspręsta“, – BNS nurodė „Luminor“ atstovė Agnė Mažeikytė-Šmeliova.
Apie sutrikimus socialiniuose tinkluose pranešė klientai, apie juos skelbta ir banko interneto svetainėje.
„Mielas kliente! Informuojame, kad dėl techninės priežiūros darbų šiuo metu laikinai nėra galimybės prisijungti prie mūsų interneto banko ir mobiliosios programėlės. Prašome bandyti vėliau“, – informavo žinutė svetainėje.
„Dirbame, kad išspręstume susidariusią situaciją ir atsiprašome dėl nepatogumų“, – teigta joje.
Apie 11 val. šio pranešimo interneto svetainėje neliko.