„Paslaugų teikimas buvo sutrikęs ketvirtadienį apie 12 val. dėl pastarosiomis dienomis „Microsoft“ įdiegto galimai nekokybiško programinės įrangos kodo ir 15:30 paslaugų teikimas sėkmingai atkurtas“, – 15min komentavo M.Samkus.
Anot jo, šiuo metu visos Registrų centro paslaugos vėl teikiamos – klientai vėl gali būti aptarnaujami fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, paslaugas gali gauti per savitarnos sistemą, teikiamos kitos elektroninės paslaugos, pavyzdžiui, Galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo generavimas.
„Pastebėjus sutrikimą Registrų centro specialistai nedelsiant susiekė su „Microsoft“ atstovais Lietuvoje ir bendromis jėgomis rado sprendimą. Pati JAV technologijų bendrovė viešai prieinamuose šaltiniuose oficialių sprendimo būdų nenurodo, tačiau susisiekus su bendrove, jos atstovai informavo, kad apie šią problemą jau buvo žinoma trečiadienį“, – aiškino jis.
Anksčiau ketvirtadienį M.Samkus teigė, kad dėl pastarosiomis dienomis „Microsoft“ įdiegtų programinės įrangos naujinimų, kurie buvo nekokybiški, buvo yra sutrikęs Registrų centro paslaugų teikimas.
Trečiadienį Registrų centras pranešė, kad dėl suplanuotų e.sveikatos sistemos atnaujinimo darbų laikinai – nuo sausio 14 d. (penktadienio) 20 val. iki sausio 15 d. (šeštadienio) 8 val. – neveiks E.sveikatos sistema. Nurodytu laiku nebus galima atsisiųsti ar atsinaujinti galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo.