Vartotojai, bandantys pasinaudoti paslauga, negalėjo to padaryti – programėlė pranešė apie trikdžius arba tai, kad paskyra yra galimai nesaugi.
Todėl bankų klientai, besinaudojantys šia paslauga, negalėjo pervesti lėšų, atlikti kitas operacijas.
Apie „Smart-ID“ sutrikimus informavo ir bankai.
„Smart-ID“ atstovai 15min informavo nerandantys sutrikimo priežasties. Programėlė neveikė nuo 12:45 val. Apie 13:40 val. sistemos veikla atsinaujino.
„Bendrovė „SK ID Solutions“ pašalino trikdžius ir atnaujino „Smart-ID“ paslaugą 13:50. Mobiliojo parašo veikimas nebuvo sutrikęs. „SK ID Solutions“ atsiprašo savo klientų ir „Smart-ID“ programėlės vartotojų už nepatogumus“, – teigiama bendrovės pranešime, tačiau apie sutrikimo priežastis nepranešama.
„SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje.
Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius teigė, kad „Smart-ID“ veikla sutriko daliai klientų. „Šalyje veikiančių bankų interneto bankininkystės paslaugos veikė ir veikia kaip įprastai. Atsiprašome bankų klientų dėl nepatogumų ir, susidūrus su „Smart-ID“ trikdžiais, rekomenduojame rinktis alternatyvius prisijungimo prie internetinės bankininkystės būdus: kodų generatorių arba mobilųjį parašą“, – sakoma M.Zalatoriaus komentare.
Bendrovė „SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje.
Prieš kiek daugiau nei dvejus metus „SK ID Solutions“ pasiūlytu asmens tapatybės nustatymo sprendimu internete „Smart-ID“ Baltijos šalyse jau naudojasi daugiau kaip 2 mln. vartotojų, iš kurių 42 proc. – Lietuvoje.
Šia paslauga naudojasi daug didžiųjų Lietuvos bankų „Swedbank“, SEB ir „Luminor“ bei Šiaulių banko klientai, taip pat svetainės manogile.lt klientai, atsiskaitantys už elektrą bei dujas.