„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
06 03 /14:25

Buvo sutrikusi „Swedbank“ veikla: dalis klientų negalėjo pasinaudoti paslaugomis

„Jau beveik pusvalandį negaliu pervesti pinigų“, – 15min nurodė skaitytoja, kuri yra „Swedbank“ klientė. Bankas patvirtino – sutrikimai išties fiksuojami.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Moters teigimu, naudojantis el. bankininkyste, jai niekaip nepavyko pervesti pinigų nuo 12.40 val. iki maždaug 13 val.

„Swedbank“ atstovė Daiva Taučkėlaitė 15min patvirtino, jog šiuo metu išties dalis klientų patiria nesklandumus naudodamiesi interneto bankininkyste ar išmaniąja programėle.

„Aiškinamės priežastis ir dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus.

Atsiprašome už galimus nesklandumus“, – nurodė ji.

Apie 14.15 val. bankas informavo, kad trikdžiai pašalinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs