Į 15min kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad „Luminor“ banko el. bankininkystėje neliko mokėjimų importo galimybės.
„Ji išvis dingo iš laukelio kairėje pusėje, skyriuje „mokėjimai“. Mes iš ten importuojame mokėjimus. Banko atsakymas: „Turim įvykį, bandome sutvarkyti, laukite“, – rašė skaitytoja.
Pasak jos, ši funkcija reikalinga, kai, pavyzdžiui, reikia mokėti algas.
„Buhalterinėje programoje susivedi pavedimus, importą pasidarai pagal pavedimų numeriukus ir keli į banką vieną dokumentą. Taip banke atsiranda koks 60 pavedimų. Nereikia kiekvieno pavedimo vesti banke su bankų sąskaitomis ir pan. Taip pat tiekėjame apmokame sąskaitas“, – aiškino skaitytoja.
Banko „Luminor“ atstovė Indrė Baltrušaitytė 15min patvirtino, kad toks sutrikimas fiksuotas.
„Kolegos dirba, kad šis nesklandumas kuo greičiau būtų panaikintas, o mes atsiprašome dėl laikinų nepatogumų. Tikimės, kad ši funkcija bus greit atstatyta. Pabrėžtina, kad šį funkcionalumą naudoja tik verslo sąskaitas turintys klientai, tad tai neliečia mažmeninės bankininkystės klientų“, – komentavo banko atstovė.