Svajonė atrasti geros savijautos šaltinį Rositai su sūnumi atvėrė verslo kelią

Farmacijoje ne vienerius metus pradirbusios Rositos Basevičienės svajonė visada išliko tokia pati – atrasti būdus, kurie gali padėti žmonėms jaustis geriau, sveikiau. Matant tai, kad sergančiųjų lėtinėmis ligomis vis daugėja, kad pacientai vis jaunesni, Rositai ėmė kirbėti natūralaus sveikatos šaltinio paieškų mintis. Su sūnumi studentu moteris tokį ir atrado – joniniai mineralai.
Rosita Basevičienė su sūnumi Karoliu
Rosita Basevičienė su sūnumi Karoliu / Natura medica nuotr.

Svajojo seniai

Mintis kurti nuosavą verslą R.Basevičienei kirbėjo seniai. „Slapčia apie tai svajojau, tačiau vienai buvo nedrąsu. Taigi vyras palaikė, o sūnus ir padrąsino, ir padėjo. Taip ir susikūrė mūsų startuolis“, – prisiminė dabar jau metus įmonei „Natura medica“ vadovaujanti moteris.

Verslininkė tikino, kad dirbdama farmacinėse bendrovėse ir pristatinėdama pačius naujausius vaistus, nuoširdžiai vylėsi, kad vaistai iš tiesų gali padėti žmonėms. „Gaila, bet realybė yra kitokia. Egzistuoja pažangiausia medicininė įranga, sukurta daugybė vaistų, o ligonių vis daugėja ir jų amžius jaunėja. Taigi ir kėliau sau klausimą – kodėl? Kodėl mes pradedame sirgti? Ką reiktų daryti, kad nepapultume į užburtą vaistų vartojimo ratą?“ – kas nedavė, ramybės pasakojo R.Basevičienė.

Su sūnumi Rosita atrado joninius mineralus, jie ir virto svajonės – atrasti sveikatos šaltinį – išsipildymo įrankiu.

Būtent todėl verslininkė ėmė ieškoti tokių sveikatą stiprinančių produktų, kurie greitai ir efektyviai padėtų žmogui pasijusti geriau. Taip su sūnumi Rosita atrado joninius mineralus, jie ir virto svajonės – atrasti sveikatos šaltinį – išsipildymo įrankiu. Taip pat – ir keliu į verslą.

„Tik dabar susimąstau, kad gyvenime nieko neatsitinka be priežasties. Pačios aplinkybės siuntė man reikiamus žmones, karčios patirties, tam, kad ryžčiausi savo ilgai gvildentą svajonę įgyvendinti“, – neabejojo „Natura medica“ vadovė. Moteris džiaugėsi, kad dirbdama farmacijos versle įgijo daug patirties ir įgūdžių pardavimų srityje, ką labai puikiai pritaikė dabartinėje veikloje.

Ieškojo patys

Iš pradžių pati Rosita savo negalavimams gydyti ieškojo kuo natūralesnių produktų, aiškindavosi jų priežastis, kokių mineralų, vitaminų ar antioksidantų trūksta. „Šis ieškojimas atvedė į verslą. Visa šeima ilgai bandė joninių mineralų potencialą, kol galiausiai nusprendėme, kad šie produktai galėtų papildyti natūralių ir efektyvių maisto papildų rinką. Kėlėme labai aukštus reikalavimus tiekėjams, kad turėtų visus kokybę atitinkančius sertifikatus, klinikines studijas. Atsirinkome tik tuos, su kuriais dabar ir bendradarbiaujame“, – trumpai verslo pradžią nupasakojo pašnekovė.

Verslininkė teigė matanti, kad Lietuvoje maisto papildai yra nevertinami, bet, pasak jos – tai todėl, kad žmonės yra nusivylę neveiksmingais papildais, o tokių pilnos lentynos. „Tikrai kokybiškų ir pasauliniu mastu vertinamų produktų vienetai, o ir informacijos mažai, žmonės paprasčiausiai nešviečiami. Žiūrėjome, kad papilduose vitaminų, mineralų ir kitų medžiagų kiekiai būtų subalansuoti sinergiškai, kad organizmas galėtų lengvai pasisavinti“, – svarbiausią kriterijų įvardino R. Basevičienė.

Moteris tikino, kad vis dėlto, svarbiausias jos tikslas – visuomenės švietimas.

Moteris tikino, kad vis dėlto, svarbiausias jos tikslas – visuomenės švietimas. Tam, kad išvengtume įvairiausių ligų ir negalavimų, turi būti stiprinamas organizmas ir tai geriausia daryti natūraliais būdais.

Šiandien mūsų maisto vertė sumažėjusi beveik 80 proc., palyginti su maistu, buvusiu parduotuvėse prieš 30 metų. Tai reiškia, kad su maistu negauname pakankamo kiekio mineralų, vitaminų, antioksidantų ir kitų maistinių medžiagų. Ir tai aktualu visiems – nepriklausomai nuo amžiaus. Rosita su sūnumi ir siūlo joninių mineralų prisotintus produktus, kurių poreikis yra gyvybiškai svarbus: tiek vitaminams įsisavinti, tiek bendrai gerai savijautai palaikyti.

Vienas svarbiausių R. Basevičienės pagalbininkų – sūnus Karolis. „Sūnus yra studentas, tačiau jo turimos praktinės bei teorinės žinios, įgytos ISM universitete, mums labai pravertė. Stengiamės kiekviename žingsnyje suderinti entuziazmą ir šiuolaikinį dinaminį mąstymą, kuris versle labai reikalingas, su žiniomis, patirtimi bei kontaktais“, – apie bendro verslo su sūnumi patirtį kalbėjo moteris.

Nebuvo sunku

Dažnas nuogąstauja, kad kurti verslą Lietuvoje sunku, tačiau Rosita su tuo nesutinka. „Sukurti verslą nesunku, gal kiek sunkiau jį išlaikyti“, – tikino moteris. Aišku, pasak „Natura medica“ vadovės, buvo ir nesklandumų, tačiau tai veikiau susiję su nauja informacija. „Kai tai darai pirmą kartą, reikia daug ką išsiaiškinti. Kas yra tavo klientas ir kaip jį atrasti? Kaip sudaryti strategijos planą ir jį įgyvendinti?

Sukurti verslą nesunku, gal kiek sunkiau jį išlaikyti.

Netgi kokie yra veterinarijos ir higienos reikalavimai? Ir dar daug visko. Na, mums labai padėjo „Verslininkų namų“ direktorius Donatas Žiogas ir jo vadovaujamas kolektyvas, jie pagal Verslumo skatinimo programą teikė nemokamas konsultacijas verslo klausimais“, – kalbėjo R.Basevičienė.

Tiesa, verslininkė palietė ir finansinį klausimą – kuris nėra labai lengvas. „Lietuvoje labai didelė mokesčių našta. Daugiau nei pusę dalies nuo savikainos atseikėti mokesčiams, manau, yra per daug, o kur dar verslo aptarnavimo išlaidos, rinkodara ir visos kitos viena šalia kitos einančios išlaidos“, – mintimis dalijosi pašnekovė.

Tačiau verslininkė džiaugėsi, kad tuo pačiu yra ir būdų, kaip vienus ar kitus finansinius klausimus išspręsti. „Pasinaudojome „Invegos“ (red. UAB „Investicijų ir verslo garantijos“) siūlomomis paslaugomis. Gavome paskolą iš Verslumo skatinimo fondo. Spėjome pasinaudoti ir kita „Invegos“ priemone –daliniu palūkanų kompensavimu“, – pasakojo „Natura medica“ vadovė.

Paklausta, kam būtent reikėjo papildomų lėšų, moteris tikino, kad ji buvo imta ne vienam tikslui. Reikėjo sukurti tinklalapį, pagaminti reklamines brošiūras, įsigyti produktų, kitaip tariant – pačiai pradžiai.

Įvertinti įmonės sėkmę moteriai dar nelengva, juk dar tik pirmieji darbo metai, tačiau nuveikta jau nemažai, o netrukus ketinama žengti ir didesnius žingsnius. Visų pirma – susitarti dėl produktų gamybos, tiekiant joninius mineralus kaip žaliavą, didžiausiems šalies gamintojams, taip pat dairomasi į kaimyninių šalių rinkas. Tačiau pagrindinis tikslas, pasak verslininkės, toliau analizuoti joninių mineralų potencialą ir kaip įmanoma geriau panaudoti juos žmonių sveikatai gerinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis