VVTAT nurodo, kad būtina prie prašymo pridėti tai:
- kupono kopiją,
- turimų susirašinėjimų el. paštu, sms ir kt. su kupone nurodytu paslaugų teikėju kopijas (susirašinėjimų kopijose turi būti aiškiai matomi el. paštų adresai, datos, visas susirašinėjimo tekstas),
- įsigijimo metu gautą informaciją apie kupono panaudojimo, keitimo, pinigų grąžinimo sąlygas. Reikia parašyti, kokiu būdu (nuotoliu ar fizinėje pardavimo vietoje) buvo įsigytas kuponas,
- apmokėjimo už kuponą liudijančio dokumento (pavyzdžiui, bankinio išrašo ar mokėjimo nurodymo, kuriame aiškiai matytųsi mokėtojo, gavėjo duomenys, data, banko pavadinimas ir kita informacija) kopiją,
- rašytinį patvirtinimą, jog paslaugų teikėjas neteikia paslaugos pagal įsigytą kuponą, jei taip nurodoma prašyme,
- jei jau buvo rezervuota kuponu įsigytos paslaugos data, vieta ar panašiai, reikia pridėti tai pagrindžiančius įrodymus.
VVTAT pabrėžia, kad iš karto nurodžius visą šią informaciją prašymo nagrinėjimo procesas bus greitesnis ir sklandesnis.
VVTAT duomenimis, iki ketvirtadienio buvo sulaukta beveik 300 vartotojų skundų, kad jie negali pasinaudoti per beta.lt ir grupinis.lt pirktais įvairių paslaugų kuponais. Žmonių patirti nuostoliai siekia nuo 20 eurų iki 2 tūkst. eurų.
Nors „Beta Media“ neigia tyčinį bankrotą, VVTAT dėl galimo „Beta Media“ sukčiavimo kreipėsi į Policijos departamentą, Valstybinę mokesčių inspekciją (VMI) ir Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybą (FNTT).
15min jau anksčiau rašė, kad, priklausomai nuo to, koks buvo verslų sutarčių turinys ir tvarkomi finansai, priklausys, ar klientai galės atgauti visas lėšas. Teisininkų manymu, toks scenarijus gali būti per daug optimistinis.
Apie tai daugiau galite skaityti čia: Patarė, kaip elgtis beta.lt klientams, ir įspėjo: gali būti, jog pinigus atgaus ne visi