„Džiaugiamės, kad nuo šiol atvirosios bankininkystės integraciją turime su visais šalyje veikiančiais pagrindiniais bankais. Atvirosios bankininkystės funkcijomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 4 tūkst. mūsų banko klientų, ir šis skaičius nuolat auga. Kaip rodo klientų patirtis, tai padeda paprasčiau ir patogiau tvarkyti kasdienius finansus“, – sako „Swedbank“ Lietuvoje Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Be „Luminor“ ir Šiaulių bankų sąskaitų „Swedbank“ privatūs ir verslo klientai šiuo metu taip pat gali pridėti ir inicijuoti mokėjimus iš SEB, LHV, „Swedbank“ ir „Citadele“ bankų sąskaitų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Plėsdamas atvirosios bankininkystės funkcijų pasiūlą, „Swedbank“ praėjusį pavasarį savo verslo klientams pristatė daugiakanalį e. komercijos sprendimą „Bank Link“.
Pasak J.Gumuliauskienės, šis spendimas suteikia galimybę surinkti mokėjimus iš kitų šalyje veikiančių bankų naudojant vieną sąsają. Be to, verslo klientams bankas taip pat siūlo išplėstą „Swedbank Gateway“ paslaugą, kuri leidžia į įmonės apskaitos sistemą integruoti skirtinguose bankuose turimas sąskaitas ir efektyviau vykdyti atsiskaitymų operacijas.
Tuo metu privatūs ir verslo banko klientai gali pasinaudoti galimybe matyti savo pagrindiniuose šalies bankuose turimų sąskaitų informaciją vienoje vietoje, tai yra, „Swedbank“ interneto banke, ir iš jo atlikti pinigų pervedimus ar mokėjimus.
„Swedbank“ atstovė atkreipia dėmesį, kad banko klientai, kurie nori matyti sąskaitos informaciją ar pasinaudoti kita atvirosios bankininkystės funkcija, pirmiausia turi tam duoti sutikimą.
Įgyvendindamas ES Antrosios mokėjimų direktyvos (PSD2) reikalavimus, „Swedbank“ 2019 m. pradžioje trečiosioms šalims pasiūlė prieigą ir prie savo atvirojo ryšio sąsajos (API). Šiuo metu „Swedbank“ atvirojo ryšio sąsaja naudojasi daugiau kaip 50 paslaugų teikėjų visoje Europoje, kurie banko klientams gali pasiūlyti sąskaitos informacijos ir mokėjimų inicijavimo paslaugų.