„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Swedbank“: lietuvių interneto pirkiniams išleista pinigų suma šiemet išaugo 22 proc.

Interneto prekybos apimtys per pirmuosius tris šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 22 proc., rodo „Swedbank“ duomenys. Per pirmąjį šių metų ketvirtį vien „Swedbank“ klientai vietos interneto parduotuvėse išleido daugiau kaip 460 mln. eurų – tai prilygo per visus 2018 m. išleistai sumai, rašoma banko pranešime žiniasklaidai.
Prekyba internetu
Prekyba internetu / 123RF.com nuotr.

„Interneto prekyba toliau išlaiko augimą, nors jos pagreitis, palyginus su ankstesniais dvejais metais, sumažėjo. Sparčiausi augimo tempai buvo fiksuojami fizinės prekybos suvaržymų dėl pandemijos metu. Pavyzdžiui, praėjusių metų sausio-kovo mėn. interneto prekybos apimtys augo daugiau kaip 71 proc., palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu“, – sako „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius Deimantas Trumpickas.

Pasak „Swedbank“ atstovo, nuosaikesnis interneto prekybos augimas rodo, kad vartotojai, turėdami galimybę lankytis fizinėse parduotuvėse ir paslaugų vietose, jomis naudojasi.

Kita vertus, per paskutinius dvejus metus ypač sustiprėjęs įprotis apsipirkti internetu niekur nedingo – tai darančių pirkėjų skaičius ir jų pirkiniams skiriamos sumos didėja, todėl internetas, kaip prekybos kanalas, tampa vis reikšmingesnis.

Be to, šalies gyventojai vis daugiau pinigų išleidžia vietos e. parduotuvėse. Remiantis „Swedbank“ duomenimis, vietos interneto parduotuvėms tenka apie 74 proc. visų interneto apsipirkimo išlaidų. Palyginimui, 2018 m. ši dalis sudarė apie 57 proc.

Vidutinio vieno apsipirkimo suma šiuo metu sudaro kiek daugiau kaip 49 eurus ir, palyginti su praėjusių metų pradžia, išaugo apie 14 proc., rodo „Swedbank“ duomenys.

„Per pastaruosius penkerius metus interneto prekybos apimčių augimą lėmė ir padidėjęs bendras internetu apsiperkančių šalies gyventojų skaičius, ir padažnėję apsipirkimai bei išaugusi jų vertė. Pavyzdžiui, prieš penkerius metus vieno apsipirkimo internetu metu vidutiniškai buvo išleidžiama mažesnė suma, tai yra 33 eurai“, – pastebi D.Trumpickas.

Kaip yra parodžiusi „Swedbank“ užsakymu atlikta šalies gyventojų apklausa, internetu apsiperka daugiau kaip 80 proc. šalies gyventojų. Beveik kas penktas gyventojas internetu prekių įsigyja bent kelis kartus per savaitę ar dar dažniau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs