„Mūsų duomenimis, šiandien beveik 3 iš 4 atsiskaitymų debeto ar kredito kortele yra bekontakčiai. Gyventojai per trumpą laiką įprato naudotis šiuo greitu, patogiu ir saugiu būdu sumokėti už prekes ir paslaugas. Banko palaikomų atsiskaitymo būdų pasiūlą papildydami „Fidesmo Pay“ ir „Manage-Mii“ integracija, klientams siūlome dar platesnes galimybes atsiskaityti jų pasirinktu būdu įvairiose fizinėse prekybos ir paslaugų vietose“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Pasak J. Gumuliauskienės, išplėstas bekontakčių atsiskaitymų palaikymas banko klientams leis turimas korteles susieti su įvairių gamintojų dėvimaisiais prietaisais − apyrankėmis, žiedais, akiniais, išmaniaisiais drabužiais ir įvairioms kitomis daiktų interneto naujovėms.
„Swedbank“ duomenimis, įvairius išmaniuosius įrenginius atsiskaitymams šiuo metu naudoja jau daugiau kaip 121 tūkst. banko klientų, o nuo šių metų pradžios šis skaičius yra išaugęs virš 50 proc. Tuo metu bekontakčių atsiskaitymų išmaniaisiais įrenginiais apimtis palyginamuoju laikotarpiu ūgtelėjo dar smarkiau – net 3,2 karto.
Vienas „Swedbank“ klientas bekontakčiu būdu su išmaniaisiais įrenginiais per mėnesį atsiskaito 23 kartus, o vieno atsiskaitymo suma siekia vidutiniškai apie 12 eurų.
Įtraukdamas „Fidesimo Pay“ ir „Manage-Mii“ paslaugas į savo skaitmeninių mokėjimo sprendimų portfelį, „Swedbank“ siekia savo klientams pasiūlyti dar daugiau patogesnių būdų naudotis kasdiene bankininkyste. „Swedbank“ klientai iki šiol galėjo naudotis „Apple Pay“, „Google Pay“ ir kitais šiuolaikiniais atsiskaitymo būdais.