„Swedbank“ vieno populiariausių klientų skyrių Vilniuje neliks: tai – ne vienintelis pokytis

Vienas didžiausių šalyje komercinių bankų „Swedbank“ uždaro vieną populiariausių savo skyrių Vilniaus prekybos centre „Akropolis“.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pirmasis apie tai pranešė portalas tv3.lt.

Kaip 15min teigė „Swedbank“ Lietuvoje atstovas ryšiams su visuomene Gytis Vercinskas, siekiant kuo didesnio patogumo savo klientams, įvertinus įvairias aplinkybes, nuspręsta Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre esantį banko padalinį uždaryti ir persikelti į naujas moderniai įrengtas patalpas „Ozo“ prekybos centre.

Paskutinė padalinio „Akropolyje“ darbo diena – spalio 27 d., tuo metu „Ozo“ prekybos centre planuojama atsidaryti kitų metų sausį.

„Kol šios patalpos bus ruošiamos, klientus pakviesime į kitus Vilniuje dirbančius banko padalinius“, – komentavo G.Vercinskas.

Tai – ne vieninteliai pokyčiai „Swedbank“.

Anot jo, Palangoje nuo spalio vidurio bus pradėti padalinio atnaujinimo darbus, todėl kelis mėnesius klientai ten nebus aptarnaujami.

„Vėliau klientus pasitiksime moderniai įrengtose patalpose“, – pažymėjo jis.

G.Vercinsko teigimu, Raseiniuose baiginėjama įrengti patalpas ir spalio mėn. viduryje klientai bus pakviesti į naujai įrengtas modernias patalpas. Pasvalyje planuojama persikelti į naujai suremontuotas patalpas šio gruodžio viduryje.

Šiais metais, vykdant padalinių kompetencijų sujungimus, padalinių veiklą „Swedbank“ nutraukė Varėnoje, Radviliškyje, Kupiškyje ir Šakiuose.

„Jei dėl vienokių ar kitokių priežasčių priimame sprendimus dėl pokyčių padalinių tinkle, visuomet siekiame savo klientus informuoti kuo anksčiau“, – nurodė G.Vercinskas.

Šiuo metu banko padalinių tinklą sudaro 39 skyriai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis