„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Swedbank“ atnaujino visus bankomatus: neregiai turės nešiotis ausines

Siekdamas didinti savo paslaugų prieinamumą visiems klientams, „Swedbank“ vienas pirmųjų šalyje visus savo bankomatus visiškai pritaikė žmonėms su regėjimo negalia, rašoma „Swedbank“ pranešime spaudai.
Bankomatas
Bankomatas / Shutterstock nuotr.

Atnaujinus programinę įrangą nuo šiol visi „Swedbank“ bankomatai turi įgarsintą meniu, kurį galima pasirinkti perklausyti lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

„Norime, kad visi mūsų klientai galėtų patogiai ir saugiai naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis, todėl nuolatos ieškome būdų, kaip jas pagerinti visiems banko klientams. Nuo šiol mūsų bankomatais klientai su regos negalia galės naudotis be lydinčio asmens ar banko darbuotojo pagalbos, o per ausines perduodamas garsas užtikrins, kad informacijos negirdės pašaliniai asmenys“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Visuose „Swedbank“ bankomatuose atnaujinus programinę įrangą, bankomatas įgarsina kiekvieną ekrane rodomą funkciją. Norėdami pasinaudoti šiuo funkcionalumu, klientai su savimi turi turėti ausines su standartine 3,5 mm garso jungtimi ir jas prijungti prie bankomato.

Jungtis ausinėms įrengta bankomato dešinėje pusėje, ketvirtos valandos laikrodžio rodyklės kryptimi, apytiksliai 16 cm atstumu nuo skaičių klaviatūros vidurinio klavišo 5, kuris pažymėtas iškilusiu tašku.

Prijungę ausines klientai išgirs kvietimą naudotis „Swedbank“ bankomatu: prašymą įdėti kortelę į kortelių skaitytuvą arba priglausti ją prie bekontakčio kortelių skaitytuvo, jei bekontakčio kortelės identifikavimo funkcionalumas jau įdiegtas bankomate. Įdėję ar priglaudę kortelę klientai galės atlikti norimas operacijas.

„Swedbank“ bankomatų įgarsinimo funkcionalumą testuoti ir tobulinti padėjo banke dirbantis Martynas Vitkus, kuris turi regos negalią.

Dalis „Swedbank“ bankomatų ir anksčiau buvo pritaikyti naudoti žmonėms su regos negalia, tačiau dabar šis funkcionalumas, išplėstas, padarytas patogesnis ir įdiegtas visuose be išimties bankomatuose.

Pasak J.Gumuliauskienės, bankas savo paslaugų prieinamumą gerina ir kitose srityse, pvz., šiuo metu vykdomas banko padaliniuose įrengtų interneto banko terminalų įgarsinimo projektas, ruošiamas klientų srauto valdymo sistemos pritaikymas regėjimo negalią turintiems klientams.

Šiuo metu „Swedbank“ visoje šalyje turi daugiau kaip 400 bankomatų, iš kurių 200 bankomatų, išduodančių pinigus, ir apie 200 universalių bankomatų, galinčių ir išduoti, ir priimti pinigus.

„Swedbank“ įvertino ir bankomatų prieinamumą žmonėms, turintiems judėjimo negalią. Nors didžioji dalis bankomatų yra visiškai prieinami, dar likusi nedidelė dalis, kuriais neįgaliojo vežimėlyje sėdintiems žmonėms nėra patogu pasinaudoti dėl neįrengtų pandusų, nepakankamos erdvės privažiavimui ar per aukštai įrengto ekrano. Atnaujindamas bankomatų tinklą bankas sprendžia šias problemas ir visi bankomatai bus pritaikyti žmonėms su judėjimo negalia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs