„Taco Bell“ kartu su „Beyond Meat“ kurs augalinius mėsos pakaitalus

JAV greitojo maisto tinklas „Taco Bell“, priklausantis grupei „Yum! Brands“, kuri taip pat valdo tokius prekių ženklus kaip KFC, „Pizza Hut“ ir „WingStreet“, susitarė dėl bendradarbiavimo su augalinių mėsos pakaitalų gamintoja „Beyond Meat“. Kaip rašoma „Taco Bell“ pranešime spaudai, įmonės kartu sukurs „naujoviškus augalinius baltymus“, kuriuos pradės tirti kitais metais.
Mėsa
Mėsa / Arno Strumilos / 15min nuotr.
Temos: 1 Mėsa

Praėjusiais metais, susidūrusi su koronaviruso pandemijos sukeltais sunkumais, „Taco Bell“ iš meniu pašalino aštuonis patiekalus, tuo nuliūdindama vegetariško maisto mėgėjus, pažymi CNBC.

Dabar tinklas bando sugrąžinti vegetarus klientus naujais patiekalais, kuriuos kurs kartu su „Beyond Meat“.

Paskelbus apie partnerystę su „Taco Bell“, „Beyond Meat“ akcijų vertė ketvirtadienį šoktelėjo 13,7 procento.

Per pastaruosius 12 mėnesių jų vertė išaugo 29,1 procento.

„Yum! Brands“ akcijos ketvirtadienį pabrango 0,6 proc., o per pastaruosius 12 mėnesių – 5,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis