Taivano lustų milžinės vadovas: karas pakirstų tiekimą pasauliui

Augant įtampai prieš galimą JAV Atstovų Rūmų pirmininkės Nancy Pelosi vizitą Taivane, jo technologijų milžinės „Taiwan Semiconductor Manufacturing Company“ (TSMC) vadovas įspėjo, kad jog jeigu Pekinas surengtų karinę invaziją į salą, jo gamykla nebegalėtų veikti.
Lustas
Lustas / 123RF.com nuotr.

Pirmadienį N.Pelosi pradėjo kelionę Azijoje, ir intensyviai spėliojama, ar jos metu ji užsuks į Taivaną. Jokio patvirtinimo dėl to nėra.

Pekinas autonominę, demokratiškai valdomą salą laiko savo teritorijos dalimi ir ne kartą sakė, kad kada nors ją susigrąžins, prireikus – jėga. Jis griežtai įspėjo, kad N.Pelosi vizitą laikytų didele provokacija.

Taivanas, turintis 23 mln. gyventojų, gyvena nuolatinės Kinijos invazijos grėsmės sąlygomis. Pekino režimo žvanginimas ginklais suintensyvėjo valdant prezidentui Xi Jinpingui.

Pirmadienį parodytame retame interviu transliuotojui CNN TSMC pirmininkas Markas Liu įspėjo, kad „niekas negali kontroliuoti TSMC jėga“.

TSMC yra tarp pagrindinių pažangiausių mikroschemų tiekėjų. Jos produkcija naudojama įvairiausiuose dalykuose – nuo išmaniųjų telefonų ir automobilių iki raketų, o jos gamyklos dirba visu pajėgumu, kad sumažintų pasaulinį šių komponentų trūkumą.

„Jei bus imtasi karinės jėgos ar invazijos, TSMC gamykla nebegalės veikti, – sakė M.Liu. – Tai itin modernūs gamybos objektai. Jie priklauso nuo realiu laiku [palaikomo] ryšio su išoriniu pasauliu, su Europa, su Japonija, su JAV.“

Taivano įmonė valdo daugiau nei pusę pasaulinės puslaidininkių rinkos, o tarp jos klientų yra tokios milžinės kaip „Apple“ ir „Sony“.

„Nuo medžiagų iki chemikalų, atsarginių dalių ir... programinės įrangos diagnostikos, ir kad ši gamykla veiktų, reikia kiekvieno pastangų“, – sakė M.Liu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis