2018 07 24 /2018 07 25

Teismas sustabdė 2,5 mln. eurų vertės pasienio vaizdo sistemų konkursą

Teismas sustabdė 2,5 mln. eurų vertės pasieniečių skelbtą vaizdo stebėjimo sistemų įrengimo konkursą. Vilniaus apygardos teismas pirmadienį patenkino informacinių technologijų bendrovės „Atea“ prašymą ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones.
Asociatyvi iliustracija: VSAT pareigūnas
Asociatyvi iliustracija: VSAT pareigūnas / VSAT archyvo nuotr.

Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT) balandį paskelbė vaizdo stebėjimo sistemos Kenos pasienio kontrolės punkte atnaujinimo ir praplėtimo konkursą. Preliminari sutarties vertė siekia 2,036 mln. eurų (2,464 mln. eurų su PVM).

Sistemas atnaujinti numatoma Kenos užkardoje, Vilniaus rajono Kalvelių kaime, kur valstybės sienos ilgis yra 8,7 kilometro.

Trečiadienį „Atea“ pakomentavo susidariusią situaciją. Į teismą įmonė kreipėsi dėl Valstybės sienos apsaugos tarnybos organizuoto viešojo pirkimo konkurso ir prašėme jam pritaikyti laikinąsias apsaugos priemone, teigia „Atea“ rinkodaros direktorius Simonas Stūrys. Vilniaus apygardos teismas bendrovės prašymą patenkino.

„Vaizdo stebėjimo sistemos Kenos pasienio kontrolės punkte atnaujinimo ir praplėtimo konkursui „Atea“ pateikė įrangos pasiūlymą, į kurį buvo įtrauktos stebėjimo kameros, objektyvai, priedai, t.y. visos komplektuojamos dalys. Manome, kad mūsų pateiktas pasiūlymas pilnai atitiko visas konkurso dokumentacijoje nurodytus techninius reikalavimus.

Be to, sukomplektuota įranga buvo papildomai ištestuota, siekiant įsitikinti jos kokybišku veikimu. Tačiau iš konkurso rengėjo gavome atsakymą, kad pasiūlymas buvo atmestas kaip neatitinkantis reikalavimų. Į teismą kreipėmės, kad būtų objektyviai išnagrinėtas šis sprendimas, sudaryta galimybė „Atea“ dalyvauti konkurse“, – atsiųstame komentare teigia S.Stūrys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis