2011 09 21 /16:37

„Tele2“ klientai skundžiasi dėl ryšio sutrikimų

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai skundžiasi dėl trūkinėjančio ryšio. Sutrikimai fiksuojami nuo ryto. Kompanija praneša, kad trečiadienio popietę trikdžiai buvo galutinai pašalinti.
Mobilusis ryšys
Mobilusis ryšys / Redo Vilimo/BFL nuotr.

„Nesujungia 90 proc. skambučių, rodo „skambutis nepavyko“. Ir man, ir tėčiui tas pats. Parašiau apie tai „Facebook“, pasirodo, tai pastebėjo ir daugiau žmonių. Situacija labai bloga, neįmanoma dirbti“, – sakė 15min.lt skaitytojas Vytenis.

Panašios ir kitų su ryšio sutrikimais susidūrusių žmonių reakcijos: jie skundžiasi negalį išsiųsti SMS žinučių, skambinti, net prisijungti prie interneto.

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad kompanija žino apie sutrikimus ir mėgina juos kuo skubiau pašalinti.

„Naktį vyko sistemos atnaujinimo darbai, paprastai sakant – keitėme programinę įrangą. Iškart po to sistemą išbandėme, viskas veikė. Tačiau dieną prasidėjo problemos. Su jomis susiduria ne visi vartotojai, bet sutrikimų užfiksuota“, – teigė jis.

Anot „Tele2“ atstovo, su nesklandumais susiduria tie vartotojai, kurie naudoja 3G ryšį. Žmonėms, kurie negali išsiųsti SMS žinučių ir skambinti, jis patarė pakeisti telefono nustatymus ir leisti jungtis tik prie 2G (GSM) ryšio, o 3G išjungti. „Tokiu atveju viskas veiks, galėsite ir siųsti SMS žinutes, ir skambinti, ir naršyti internete. Tiesa, naršymas gali būti lėtokas“, – teigė A.Baranauskas.

Daugiausia 3G ryšiu naudojasi naujesnių ir išmaniųjų telefonų savininkai. Senesnio modelio telefonuose tokios funkcijos nėra – jie naudoja tik 2G ryšį.

Papildyta 14.46 val.: Trečiadienio popietę „Tele2“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame rašoma, kad „visi trikdžiai bus galutinai pašalinti naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį arba anksčiau“.

„Atsiprašome vartotojų ir apgailestaujame dėl nepatogumų, kuriuos jie buvo priversti patirti. Užtikriname, kad mūsų specialistai visomis pajėgomis sprendžia nesklandumus ir daro viską, kad įprastos paslaugos būtų atnaujintos kuo greičiau“, – pranešime spaudai cituojamas A.Baranauskas.

Papildyta 16.37 val.: „Tele2“ praneša, kad trečiosios kartos (3G) ryšio tinklas vėl veikia be trikdžių. Vartotojai gali naudotis visomis įprastomis 3G ryšio paslaugomis.

„Atsiprašome vartotojų ir apgailestaujame dėl jų patirtų nepatogumų. Dėjome visas pastangas, kad ryšio sutrikimai būtų pašalinti kuo operatyviau. Tai pavyko padaryti anksčiau, nei prognozuota“, – sakė A.Baranauskas.

Pranešime spaudai teigiama, kad sutrikimai 3G ryšio tinkle buvo užfiksuoti trečiadienį 11 val. ir galutinai pašalinti apie 15 valandą. Bendrovės antrosios kartos (GSM) tinkle ryšys visą laiką veikė be sutrikimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų