„Rezultatai geri, mes patenkinti“, – sakė Petras Kirdeika, „Tele2” komercijos direktorius.
Jis pastebi, kad labai sparčiai populiarėja išmanieji telefonai. Maždaug pusė parduodamų telefonų yra būtent išmanieji telefonai.
Taip pat toliau augo ir duomenų perdavimas.
Interneto vartojimas:
Tele2 |
Jis pabrėžė, kad siūloma maža paslaugų kaina yra viena pagrindinių įmonės sėkmės priežasčių.„Interneto vartojimas auga, duomenys išaugo maždaug 10 proc.“, – sakė P.Kirdeika.
„Kaina, kaip ir minėjau, yra mūsų svarbiausia dalis. Mes siūlome mažiausią kainą, net 60 proc. klientų mano, kad mes siūlome geriausią kainą“, – sakė bendrovės atstovas.
Jo teigimu, visos telekomunikacijų bendrovės siūlo labai panašios kokybės paslaugas: „Skirtumai labai menki.“
Vartotojų nuomonė apie paslaugų kokybę:
Vartotojų nuomonė apie kokybę |
Įmonės investicijos antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 14 proc.
„Atsinaujinome bazines stotis, statome naujas. Pastatėme 311 naujų ir atnaujintų stočių“, – sakė P.Kirdeika.
Bendrovės atstovų teigimu, nors „Tele2” pastatė ir atnaujino daugiau stočių, nei konkurentai, investicijos į jas – maždaug dvigubai mažesnės, o kokybė dėl to nėra prastesnė.
„Tele2” tikinimu, ir toliau auga jos klientų skaičius. Sparčiai daugėja verslo klientų, kurių bendrovė dabar turi apie 127 tūkst.
Bendrovės finansų direktorius Aidas Tamošiūnas sakė, kad antrąjį šių metų ketvirtį pajamos augo 11 proc., tačiau realus pajamų augimas – didesnis.
Didžiąją dalį pajamų „Tele2” gauna iš paslaugų vartojimo.
Šių metų pirmąjį pusmetį, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, bendrovės pajamos augo 8,2 proc., EBITDA – 9 proc.
Veiklos pelningumas yra stabilus – apie 40 proc.
Tuo metu bendrovė „Omnitel“ pranešė, kad jos pajamos mažėja. Šių metų pirmąjį pusmetį bendrovė uždirbo 230 mln. litų pajamų. Pernai pajamos siekė 246 mln. Lt.