„Dėl mažėjančių paslaugų kainų išaugo vartojimas – klientai daugiau skambino, bet dėl mažų kainų ir sumažinto skambučių sujungimo mokesčio bendrovės uždarbis sumažėjo. Tačiau klientai ir toliau renkasi „Tele2“ kaip pigiausių paslaugų operatorių“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pajamų sumažėjimą lėmė nuo metų pradžios 40 proc. sumažintas skambučių sujungimo mokestis ir dėl konkurencijos toliau mažinamos „Tele2“ paslaugų kainos – lyginant pernai ir šių metų pirmąjį ketvirtį, „Tele2“ klientams pokalbių kainos sumažėjo 27 proc.
„Tele2“ duomenimis, pagal sąskaitas mokantys klientai šį ketvirtį skambino 23 proc. daugiau, o išankstinio mokėjimo klientai – 28 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Sparčiai augo privačių pagal sąskaitas mokančių „Tele2“ klientų skaičius – jų dalis, lyginant pernai ir šių metų pirmąjį ketvirtį, padidėjo 14 proc. ir šiuo metu siekia 495 tūkst. Verslo klientų skaičius augo 9 proc. ir šiuo metu siekia 94,7 tūkst. vartotojų.
„Tele2“ išliko daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga, pritraukianti bendrovė. Migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, per ketvirtį iš kitų tinklų į „Tele2“ perėjo 8,8 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ 2010 m. kovą atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 44 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 59 proc. respondentų. Apklausoje dalyvavo 1221 respondentai.