Atnaujinta 16 val.: Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pranešė, kad pašalino balso paslaugų sutrikimus savo tinkle – klientai ir vėl gali skambinti. Paslaugų tiekimas buvo atnaujintas, bendrovės inžinieriams sutvarkius ryšio tiekimą.
Paslaugų sutrikimo priežastimi tapo stipriai išaugęs skambučių srautas įmonės tinkle: pirmadienio rytą, lyginant su įprastu srautu, jis buvo pakilęs 70 proc. ir daugiau. Duomenų perdavimo paslaugos sutrikusios nebuvo, rašoma pranešime ir atsiprašoma klientų.
Patyrė sutrikimų
„Tele2“ ryšio sutrikimų patyrė ryte.
„Šiuo metu susiduriame su balso paslaugų sutrikimais, dalis skambučių nesujungiami. Atsiprašome klientų dėl nepatogumų ir užtikriname – dedame visas pastangas kuo skubiau juos pašalinti. Atkreipiame dėmesį, kad duomenų perdavimo paslaugos veikia“, – apie 11.30 val. informavo „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
11.55 val. jis pranešė, kad sutrikimai pašalinti, tačiau netrukus jie vėl atsinaujino.
„Taisome, priežastį radome. Perkeliame srautą į kitą komutatorių, truks nuo keliasdešimties minučių iki poros valandų“, – informavo A.Baranauskas.
4G ryšys, pasak „Tele2“ atstovo, veikia.
Gyventojai skundžiasi, kad negali prisiskambinti į institucijas.
„Skambinant į „Sodrą“ sakoma, kad telefonas išjungtas“, – rašo 15min skaitytojas.
„Telia“ bendrovės klientais prisistatantys 15min skaitytojai taip pat skundžiasi dėl ryšio sutrikimų.
„Mes dirbam senamiestyje, tai neįmanoma nei paskambinti, nei priimti skambučių. Kita pusė, jei pakelia telefoną, negirdi, ką sakau. Ir taip yra su visais 3 dabar šalia esančiais telefonais“, – skundžiasi skaitytoja.
„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis patikina, kad mobilusis ir fiksuotas ryšys veikia, tačiau dėl didžiulio momentinio srauto galimi sutrikimai skambinant trumpaisiais numeriais.
„Patarimas tokiu atveju: nebandyti skambinti nuolatos, o palaukti šiek tiek laiko. Jei skambinate iš „Telia“ mobiliojo tinklo į kitų mobiliojo ryšio operatoriaus tinklus, gali būti kad sujungimas neįvyks dėl laikinų kitų operatorių tinklų sutrikimų. Skambinat „Telia“ tinkle esantiems numeriams ryšys veikia. Prie to ypač prisideda, kad net trečdalis visų balso skambučių srauto „Telia“ tinkle perduodami naujausia VoLTE technologija kaip mobilieji duomenys“, – sako A.Stasiulaitis.
Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų.
„Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą. Padėtį visiems operatoriams apsunkina ir tai, kad po praūžusios audros ne visose bazinės stotyse atkurtas elektros tiekimas“, – tikina A.Stasiulaitis.