Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Televizijos reklamą dalinsis MTG ir „MG Baltic“

Iš komercinės reklamos lauko nuo 2015 metų pasitraukus LRT, didžiąją televizijos reklamos dalį atsiriekiančios dvi grupės – TV3 ir LNK su mažaisiais savo kanalais – šiemet dar sustiprins savo įtaką – labiausiai augs MTG grupė, po kurios sparnu – TV3, TV8, TV6, mat pastarajai prisijungus „Lietuvos ryto“ TV, kuri iki 2014 -ųjų pabaigos buvo vienintelė komercinė televizija, nepriklausanti didesnei kanalų grupei, reklamos pardavimus, jos transliuojamo reklaminio eterio dalis gali viršyti 50 proc., trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Televizija
Televizija / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Dentsu Aegis“ tinklo, Lietuvoje valdančio „Carat“, „Vizeum“ ir „iProspect“ komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo agentūras, žiniasklaidos direktorius Marius Marčenkovas sutinka, kad šiemet didėja MTG ir „MG Baltic“ (jungia LNK, BTV, TV1, „Liuks!“, „Info TV“) grupių komercinės televizijos auditorijos koncentracija rinkoje – jų rinkos dalys pagal televizijos reklamos pardavimus 2014 metais atitinkamai buvo 39,4 proc. ir 36,9 proc., o 2015 metais turėtų siekti jau 50 proc. ir 39,9 proc.

Dar viena rinkos dalyvė – rusiškųjų kanalų BMA grupė, parduodanti reklamą PBK, NTV Mir ir REN TV, – pastaraisiais metais vis nukenčia dėl šių TV kanalų transliacijų draudimų apribojimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai