Bendrovės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, buvo 32,8 mln. eurų, t. y. 8,2 proc. didesnė nei prieš metus, o EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, marža siekė 36,4 procento.
Per devynis 2017 m. mėnesius „Telia Lietuva“ pajamos padidėjo 6,6 proc. – iki 270,1 mln. eurų. EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, buvo 91,2 mln. eurų ir per metus padidėjo 2,9 proc., o EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, siekė 33,8 procento.
„Telia“ kaip naujos telekomunikacijų kartos bendrovės, iš vienų rankų siūlančios visas ryšio, televizijos ir IT paslaugas, veikla įsibėgėja. Apjungdami įvairias technologijas, investuodami į inovacijas ir tinklo plėtrą savo klientams siūlome kur kas daugiau negu įprastos telekomunikacijų bendrovės ir tai lemia pajamų bei pelningumo rodiklių augimą“, – sako „Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Pasak jo, šiandien rinkoje konkurenciniu pranašumu tampa siūlomų paslaugų pasirinkimas ir vertė, o ne tik kaina.
„Vartotojų poreikiai kinta, vis aktualesnė tampa paslaugų sinergija, todėl ją siūlantys rinkos žaidėjai gali augti sparčiau. Mūsų klientas vieno langelio principu jau šiandien gali įsigyti visas ryšio paslaugas ir jam reikalingą įrangą, televizorių ir prie jo poreikių prisitaikančią televiziją, verslas gali gauti IT paslaugas ir net kibernetinio saugumo mokymus. Judame dar toliau – pristatėme paslaugų planus verslui, o privatiems klientams – specialų „Telia One“ pasiūlymą. Naujas paslaugų teikimo modelis užtikrina papildomas vertes tiems, kas „Telia“ renkasi savo pagrindiniu ryšio ir turinio paslaugų operatoriumi“, – sako K.Šliužas.
Per devynis šių metų mėnesius „Telia“ pajamų didėjimą lėmė beveik visų siūlomų paslaugų pajamų augimas. Šiemet bendrovė toliau sparčiai didino įrangos pardavimus: palyginus devynis šių ir praėjusių metų mėnesius, šiemet įrangos pardavimų pajamos augo beveik penktadaliu (17,1 proc.). Naujausiais tyrimų kompanijos „Gfk“ duomenimis, sudėjus pagrindines keturias įrangos pardavimo kategorijas – televizorius, mobiliuosius telefonus, kompiuterius ir planšetinius kompiuterius – „Telia“ Lietuvoje šiandien užima lyderio pozicijas.
Antras pagal augimą „Telia“ paslaugų segmentas – išmanioji televizija (IPTV). Jos klientų bazė per metus padidėjo 11 proc. ir rugsėjo pabaigoje jau viršijo 200 tūkst. ribą. Iš viso pajamos iš TV paslaugų augo dešimtadaliu. RRT duomenimis, nepaisant mažėjančio bendrojo mokamos televizijos abonentų skaičiaus, interneto protokolo technologijomis pagrįstos televizijos paslaugų abonentų skaičius Lietuvoje ir toliau auga, o „Telia“ užima trečdalį visos mokamos TV rinkos.
Šiais metais augo ir kitų „Telia“ paslaugų vartotojų skaičius. Palyginti su 2016 m. sausio-rugsėjo duomenimis, 7,4 proc. padidėjo šviesolaidinio interneto, 5,4 proc. – aktyvių reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius.
Dėl didesnio bendro aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičiaus, taip pat Europos Sąjungoje suvienodintų tarptinklinių mokesčių, o už jos ribų iki 98 proc. sumažintų mobiliojo interneto kainų („Telia“ sąlygas pagerino nuo rugpjūčio mėn.), dviženkliais skaičiais augo mobiliųjų duomenų srautai.