„Temu“ savininkė „Pinduoduo“ pelną per metus daugiau nei patrigubino

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Pinduoduo“ trečiadienį paskelbė, kad jos pirmojo ketvirčio grynasis pelnas daugiau nei patrigubėjo, „Temu“ savininkei toliau stiprinant konkurencingumą tiek vidaus, tiek ir užsienio rinkose.
Rafael Henrique / ZUMAPRESS.com
Rafael Henrique / ZUMAPRESS.com

Užsienyje veikianti platforma „Temu“ nuo pristatymo 2022-ųjų rugsėjį sparčiai augo ir tapo viena populiariausių internetinės prekybos svetainių Jungtinėse Valstijose, o pernai išsiplėtė į Europos Sąjungos rinką, kur per mėnesį pritraukia vidutiniškai 75 mln. aktyvių naudotojų.

„Pinduoduo“ pranešė per pirmus tris šių metų mėnesius susižėrusi 3,88 mlrd. JAV dolerių grynojo pelno – bemaž 3,5 karto daugiau nei prieš metus, pardavimų pajamoms augus 2,3 karto iki 112 mlrd. dolerių.

Tačiau apsipirkimo programėlė „Temu“ susidūrė su virtine rimtų problemų, prasidėjusių jos reklaminės kampanijos Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje žlugimu šių metų kovą, suabejojus tinkamu privačių duomenų saugumo užtikrinimu.

Balandžio mėnesį Pietų Korėjos reguliavimo institucijos pradėjo „Temu“ tyrimą, įtardamos nesąžiningą veiklą, įskaitant melagingą reklamą bei prastą siūlomos produkcijos kokybę.

Anksčiau šį mėnesį Europos vartotojų teisių grupės apkaltino „Temu“ manipuliaciniais prekybos metodais ir nepakankamu platformos prekiautojų skaidrumu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis