Didžiausias pokytis matyti TOP reklamuojamų produktų suvestinėje. Pernai šiuo laikotarpiu 14 vietoje buvę mobiliojo ryšio operatoriai dėl itin suaktyvėjusios reklamos šiais metais šoktelėjo į pirmą vietą.
Per sausį-vasarį, ženkliai gross išlaidas didino ir vitaminų, maisto papildų grupės reklamuotojai (95 proc.), prekybos centrai (75 proc.), greitieji kreditai (34 proc.), prekybos tinklai (31 proc.). Lengvųjų automobilių, vaistinių ir loterijų reklamos gross apimtys mažėjo atitinkamai 20 proc., 12 proc. ir 3,7 proc.
„2013 metų gruodį prasidėjęs mobiliojo ryšio operatorių reklamos spurtas tęsiasi ir šių metų pradžioje. Palyginti 2014 ir 2013 metų pirmų dviejų mėnesių reklamos rezultatus, mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos augo net 463 proc. „Bitė“ gross reklamos biudžetus didino 203 proc. ir iš reklamuotojų TOP devintos vietos pakilo į antrąją vietą. „Tele2“ gross biudžetus didino 27 proc.“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Palyginti 2014 ir 2013 metų pirmų dviejų mėnesių reklamos rezultatus, mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos augo net 463 proc.
2014 m. sausio-vasario mėnesiais TV reklamos augimas siekė 14 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas augo 5,2 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 203 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 pirmų dviejų mėnesių duomenis, sumažėjo 6,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 9,6 proc., žurnaluose – 0,2 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 1 mln. 645 tūkst., žurnaluose – 799 tūkst. kv.cm. reklamos.
Radijo stotys per 2014 metų sausį-vasarį transliavo 853 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 1,4 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 9,6 proc. daugiau reklamos negu per 2013 metų sausio-vasario mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 646 tūkst. reklamos vienetų.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 17,4 proc.
Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus du mėnesius buvo transliuota 549 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 3,9 proc.
Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus du mėnesius buvo transliuota 549 tūkst. sekundžių reklamos.
Per 2014 m. sausio-vasario mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 6 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 33,7 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 metų pirmų dviejų mėnesių duomenis, sumažėjo 19,1 proc.
Kino reklama, lyginant su 2013 m. sausio-vasario mėnesiais, 2014 m. augo 42,1 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 35 tūkst. reklaminių klipų.
Televizijoje, radijuje ir lauko video reklamoje yra skaičiuojamas reklamos laikas sekundėmis, spaudoje – reklamos plotas kvadratiniais centimetrais, lauko statinėje reklamoje – kvadratiniais metrais, internete, vidaus TV, kine ir fillboard reklamoje – kiekis (reklamų vienetai).
Duomenys pateikiami tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98, spauda – 90, radijas – 90, lauko reklama – 90, lauko video reklama – 90, kino reklama – 85, interneto banerinė reklama 80, fillboard reklama – 100, vidaus TV reklama – 80 procentų reklamos rinkos apimties.