„Per šių metų pirmuosius dešimt mėnesių labiausiai reklamos gross biudžetus didino interneto ir mobiliojo ryšio tiekėjai (108 proc.) bei mobiliojo ryšio operatoriai (88 proc.), taip pat spartus augimas buvo pastebimas paskolų, lizingo paslaugų teikėjų biudžetuose (81 proc.). Tačiau išlaidos lengvųjų keleivinių automobilių (25 proc.), šokoladinių batonėlių (14,5 proc.) ir mobiliojo ryšio telefonų (14 proc.) reklamai mažėjo“, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Tv, radijuje – augo, spaudoj – mažėjo
2014 m. sausio-spalio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 5,8 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 1,288 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 m. ir 2014 m. pirmų dešimties mėnesių duomenis, sumažėjo 6,6 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 10,6 proc., žurnaluose šiek tiek paaugo – 1,3 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 9,522 mln., žurnaluose – 5,460 mln. kv.cm. reklamos.
2014 m. sausio-spalio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 5,8 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 1,288 tūkst. reklaminių klipų.
Radijo stotys per 2014 m. pirmus dešimt mėnesių ištransliavo 6,120 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 8,8 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.
Populiariausia – lauko reklama
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 20,2 proc.
Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metus buvo transliuota 2,542 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 m. analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 14,2 proc.
Per 2014 m. sausio-spalio mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 34,7 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 0,9 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 m. duomenis, paaugo 7,6 proc.
Kino reklama šiemet augo 0,4 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-spalio mėnesius buvo parodyta 243 tūkst. reklaminių klipų.