Trapių išmaniųjų era: telefonų draudimą renkasi kas antras

Lietuviai vis dažniau draudžia savo išmaniuosius telefonus. Tai rodo mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ duomenys. Nuo 2018-ųjų, kai pradėjo siūlyti šią paslaugą, ją įsigyjančių klientų skaičius išaugo 4 kartus, rašoma pranešime spaudai.
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Pastebime, kad draudimo paslaugos jau nebėra suvokiamos kaip papildomos išlaidos. Vartotojai jas vis dažniau vertina kaip taupymą, kuris ateityje leis išvengti didelių nenumatytų išlaidų“, – sakė Daiva Dambrauskienė, „Tele2“ draudimo paslaugų vadovė.

Išmanųjį apdraudžia kas antras

D.Dambrauskienės teigimu, perkantiems telefonus kartu užsisakyti ir draudimo paslaugą jau tampa tokiu pat savaime suprantamu dalyku, kaip ir įsigyti dėkliuką naujajam įrenginiui. Bendrovės duomenimis, pusė perkančiųjų naują išmanųjį – jį iš karto ir apdraudžia.

„Ši tendencija yra glaudžiai susijusi su tuo, jog šiuolaikiniai telefonai turi ne tik didelį plotą užimančius ekranus, bet ir stiklines nugarėles. Taigi, daugelis klientų, dėl dūžio anksčiau patyrę nenumatytas išlaidas, nori iš anksto apsisaugoti“, – teigė D.Dambrauskienė.

Kita tendencija, kurią atskleidžia operatoriaus duomenys – klientai, pradėję drausti savo išmaniuosius įrenginius, šios paslaugos nebeatsisako.

„Nuolat savo įrenginius linkę drausti tie klientai, kurie juos atsinaujina, vos pasirodžius naujesniam modeliui. Jiems aktualu išsaugoti kuo geresnę turimo išmaniojo būklę tam, kad galėtų pelningai jį parduoti. Be to, kai kurie didieji gamintojai siūlo grąžinti savo senąjį įrenginį ir naujajam flagmanui pritaiko jo vertės nuolaidą“, – teigė D.Dambrauskienė.

Drausti visą ar tik ekraną?

Yra dvi pagrindinės telefono draudimo rūšys. Galima apdrausti tik įrenginio ekraną arba rinktis viso telefono draudimą.

„Pirmuoju atveju keičiamas tik priekinis ekrano stiklas. Antruoju – telefonas suremontuojamas arba pakeičiamas nauju, kad ir koks draudžiamasis įvykis benutiktų: jei jis sušlaptų, sudužtų, apdegtų ar būtų prarastas apiplėšimo metu“, – teigė D.Dambrauskienė.

Įrenginių serviso „Smart Master“ duomenimis, maždaug 80 proc. turinčiųjų telefono draudimą kreipiasi dėl sudužusio ekrano. Antrąją ir trečiąją vietas pagal gedimų populiarumą dalijasi korpuso pažeidimai bei stiklo nugarėlės skilimai.

„Nors dažniausiai sudūžta išmaniųjų ekranas, tačiau klientams vis tik siūlome rinktis viso įrenginio draudimą. Jei telefono nugarėlė taip pat stiklinė, ji lygiai tokia pat pažeidžiama. O ekrano draudimas padengia tik išlaidas, patirtas dėl ekrano skilimo, ir už kitų detalių taisymą tenka susimokėti“, – pasakojo D.Dambrauskienė.

Nebeapsiriboja tik ryšio paslaugomis

Telefonų ar jų ekrano draudimas – ne vienintelė draudimo paslauga, kurią teikia telekomunikacijų bendrovė. Pasak D.Dambrauskienės, klientams patogu tai, kad draudimo mėnesio įmokos įtraukiamos į mobiliojo ryšio paslaugų sąskaitą.

„Paslaugų krepšelį plečiam reaguodami į klientų lūkesčius, kurių pagrindiniai yra sutaupyti laiko ir kuo daugiau paslaugų gauti iš vienų rankų. Tad teikiame jau ir privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės, būsto ir turto jame draudimo paslaugas“, – sakė D.Dambrauskienė.

D.Dambrauskienės teigimu, patogu ir tai, kad klientai gali apdrausti ne tik savo būstą ar vairuotojų civilinę atsakomybę, bet ir sudaryti bei mokėti už šeimos narių ar artimųjų sutartis.

„Mes jau seniai nesame tik ryšio pardavėjas, greičiau – klientų problemų sprendėjas. O telefono sutartis tampa galimybe patogiai naudotis daugybe kitų paslaugų: televizija, mokamos programėlės, parkavimo paslaugos, filmai, knygos ir daugelis kitų. Draudimo įmokos – dar viena paslauga, dėl kurios mūsų klientams kas mėnesį nereikia atskirai gaišti laiko“, – teigė D.Dambrauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis