Jie byloja apie 23 proc. išaugusius sidro ir alaus pardavimus, 24 proc. – šampano ir viskio (palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai).
Per pirmąjį karantiną pernai pavasarį prancūzai aktyviai pirko ne alkoholį, o makaronus, miltus bei tualetinį popierių.
„Per pirmąją COVID-19 bangą Prancūzijos gyventojai baiminosi parduotuvių uždarymo, todėl aktyviai pirko pirmojo būtinumo prekes, o alkoholiniai gėrimai nebuvo prioritetinė prekė. Tuo tarpu dabar stebima lepimosi tendencija, pavyzdžiui alkoholiu“, – sakė „Iri“ verslo direktorė Emily Mayer.
Šio mėnesio pradžioje Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas paskelbė koronaviruso užkrato plitimą ribojančio priemonių sugriežtinimą visoje šalyje. Buvo apriboti šalies gyventojų kontaktai su giminaičiais, pereita prie nuotolinio darbo režimo. Nuo namų leista nutolti iki 10 kilometrų atstumu pasivaikščiojimui gryname ore ar apsipirkimui. Uždrausta keliauti iš vieno šalies regiono į kitą be svarių priežasčių. Uždarytos mokyklos.
Anksčiau šią savaitę ribojimus pradėta šveninti, atsidarė vaikų darželiai bei mokyklos.