Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trikotažo įmonė „Garlita“ gamins saulės spindulius atspindinčius megztinius NATO kariams

Vienos NATO priklausančios šalies užsakymas turi atverti Garliavos trikotažo gamybos įmonei „Garlita“ ir kitų aljanso bei jam nepriklausančių Europos Sąjungos šalių rinkas.
Temos: 2 Garlita, UAB NATO

Trikotažo bendrovė turi pagaminti megztinį, kurį dėvėdamas karys nekaistų saulėje ir nežvarbtų vėsią naktį, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

„Procesas jau pajudėjo. Mes gaminsime infraraudonuosius spindulius atspindinčius megztinius aljansui priklausančios šalies armijai“, – sakė įmonės direktorius Juozas Martikaitis, tačiau nenurodė, su kokios NATO šalies kariuomene ir mokslininkais bendradarbiaujama, kuriant šį nanotechnologijomis „pagardintą“ megztinį.

Šiuo metu užsakovų šalies mokslininkai nagrinėja minėtos technologijos įdiegimo galimybę.

Naudodamiesi jų rekomendacijomis „Garlitos“ specialistai sukurs technologiją, kaip šį gaminį pagaminti ir kokias žaliavas naudoti. Eksperimentiniai gaminiai bus tikrinami laboratorijoje.

Anot įmonės vadovo, megztiniai turės atlaikyti 60 skalbimų ir neprarasti savybių. Tik tuomet Kauno bendrovė tikisi gauti tokių armijai skirtų megztinių masinės gamybos užsakymą.

Bendrovė į užsienį išveža apie 95 proc. produkcijos, o likusią parduoda vietinėje rinkoje. Pagrindinės eksporto rinkos – Didžioji Britanija, Švedija, Danija, Norvegija, Vokietija.

Lietuvos kariuomenė ir policija, anot J. Martikaičio, kol kas tik skėsčioja rankomis, neturėdama lėšų lietuvių gaminamai specializuotai produkcijai įsigyti.

Tačiau šiemet bendrovė prie gamyklos yra numačiusi atidaryti firminę parduotuvę, matydama Lietuvos pirkėjų susidomėjimą čia gaminama apranga.


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?