Tačiau remiantis Paryžiuje pasiektais susitarimais, nei vienai iš šių pramonės šakų nebus uždėtas apynasris.
Pasaulyje augant mėsos suvartojimui, vis daugiau miškų kertama, o jų vietoje atsiranda dirbami laukai.
Aplinkosaugininkai pabrėžia, kad kelionės oru sudaro 5 proc., o laivyba 3 proc. visų žmogaus veiklos kilmės emisijų.
Be to, pabrėžiama, kad aviacijos pramonė per ateinančius dešimtmečius smarkiai augs, o tai reikš dar didesnę taršą.
Tiesa, patys aviacijos verslo atstovai tikina, kad jų išmetama tarša nėra tokia didelė ir sudaro vos 1,3 proc. viso šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio.
Be to, rodoma į naujo modelio lėktuvus, kurių tarša kartais yra net penktadaliu mažesnė, lyginant su senesniais modeliais.
Tarptautinė jūrų organizacija taip pat pabrėžia siekianti mažinti aplinkai daromą įtaką, o prie to prisideda ir naujo pavyzdžio laivai, sunaudojantys gerokai mažiau kuro.
Aršaus pasipriešinimo sulauktų ir ribojimai gyvulininkystei.
Pasaulyje augant mėsos suvartojimui, vis daugiau miškų kertama, o jų vietoje atsiranda dirbami laukai. Žemės ūkyje jau dabar išmetama 14 proc. visų taršos emisijų, o jeigu pridėtume ir miškų nykimą, šis skaičius siektų net 25 proc.
Remiantis įvairiomis prognozėmis, pagaminamo maisto kiekis iki 2050 m. pasaulyje turėtų išaugti net 50 proc. Be to, augant pragyvenimo lygiui Indijoje ir Kinijoje, smarkiai išaugs mėsos poreikis šiose didžiausiose pagal gyventojų skaičių pasaulio valstybėse.